Ik wil een nieuw systeem samenstellen en ben uitgekomen op de volgende onderdelen:
- Processor: Intel® Core™ 2 Quad Q6600 (Boxed, FC-LGA4)
- Geheugen : 2 * G.E.I.L. 2 GB DDR2-800 Kit (Retail, GX22GB6400UDC)
of
- Geheugen : 2 * OCZ 2 GB DDR2-800 Kit (Reaper HPC, EPP, OCZ2RPR800EB2GK)
- Moederbord: Asus P5N32-E SLI+
- Videokaart: MSI 7900 GT
- Voeding: ????
- Koeling: Alles Zalman of Bigwater 745
Maar nu wil ik dit stabiel laten draaien op +/- 3.0 GHZ, en mijn videokaart wat overklocken totdat ik genoeg geld heb voor een tweede. Ik heb dus gekeken naar wat koelers en ik kwam op een vrij groot bedrag uit + het geweld wat er bij komt en dacht ik dat ik beter een waterkoelingset kon kopen. Ik heb er aan zitten denken er zelf een te bouwen, maar toen zag ik het bigwater systeem 745. Zou ik dit kunnen gebruiken om die Quad Core en die 7900GT koel te houden.
- Processor: Intel® Core™ 2 Quad Q6600 (Boxed, FC-LGA4)
- Geheugen : 2 * G.E.I.L. 2 GB DDR2-800 Kit (Retail, GX22GB6400UDC)
of
- Geheugen : 2 * OCZ 2 GB DDR2-800 Kit (Reaper HPC, EPP, OCZ2RPR800EB2GK)
- Moederbord: Asus P5N32-E SLI+
- Videokaart: MSI 7900 GT
- Voeding: ????
- Koeling: Alles Zalman of Bigwater 745
Maar nu wil ik dit stabiel laten draaien op +/- 3.0 GHZ, en mijn videokaart wat overklocken totdat ik genoeg geld heb voor een tweede. Ik heb dus gekeken naar wat koelers en ik kwam op een vrij groot bedrag uit + het geweld wat er bij komt en dacht ik dat ik beter een waterkoelingset kon kopen. Ik heb er aan zitten denken er zelf een te bouwen, maar toen zag ik het bigwater systeem 745. Zou ik dit kunnen gebruiken om die Quad Core en die 7900GT koel te houden.