Meerdere websites, 1 hostingserver

Pagina: 1
Acties:
  • 1.143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Franky-P
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-02-2022
Feit is nu dat ik verschillende websites heb, zeg maar www.blabla.nl, www.nene.nl en www.kloppen.nl. (In het totaal 6 websites).

Nu is het in de tijd zo gegroeid dat ze allemaal staan verspreid bij verschillende hostingproviders. Nu wil ik ze allemaal op 1 en dezelfde server krijgen, maar wel zo dat ze afzonderlijk van elkaar blijven draaien.

Ik ben me wat gaan verdiepen en keek al naar shared hosting, dedicated etc.

Nu vroeg ik me af wat dat allemaal precies is en wat jullie mij adviseren om te doen, ik heb wel wat kennis, maar een colocated opzetten en draaien gaat niet lukken.

Alvast bedankt!!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:08
Ergens een reseller pakketje aanvragen en voor elke site een apart accountje aanmaken?

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:04
Als je geen eigen server wilt opzetten dan is dedicated waarschijnlijk ook geen handige optie. (Vaak moet je dan nog steeds de dagelijkse handelingen zelf doen).

Shared is dus het handigst denk ik. En van vooral een reseller account, zodat je de domeinen geheel gescheiden kunt houden.

• J.Thermaltaker
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:29
Of je neemt een managed dedicated server ( ik weet wel een hostingbedrijf die dit voor je levert, tevens kan je ook je colocatie server laten managen )
of een reseller pakket is ook een optie..

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
misschien is het even goed om te weten dat als je zelf NIET gaat hosten, het eigenlijk niet echt veel uitmaakt of je 5 apparte accounts heb of 1 gedeelde.
(dit voor performance etc. iig)
enige voordeel dat je er eventueel aan kan hebben is dat je maar 1x hoeft in te loggen in je admin pagina's.

een reseller pakket aanvragen is denk ik niet helemaal wat jij wilt. Hiermee kan je namelijk zelf accounts aanmaken. Aangezien jij in je TS meer vraagt wat de beste manier is om 6 sites onder te brengen, en niet hoe je het makkelijkst zelf sites aan kan maken lijkt reseller niks voor jouw (je hebt immers geen webdev bedrijf?)

ikzelf zou gewoon bij dezelfde provider 6 domeinen nemen, of indien goedkoper een reseller met 6 domeinen, maar het grote voordeel van een reseller pakket (namelijk dat je domeinen kunt aanmaken) ga jij toch niet gebruiken.

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-07 22:44

-d-

Ik zit bij MediaTemple, kan je meerdere sites hosten op 1 account. Als ik bv. inlog op FTP, krijg ik subdirectories te zien met alle domeinen die ik host op dat account. Ik heb dus niet verschillende inlog gegevens per domein.

• J.Thermaltaker
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:29
Ik kan je b-khosting.nl aanbevelen.. ze hebben atm geen website..
Maar goeie support via msn.. hosting@b-kcomputers.nl

• Nijn
BasieP schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 11:01:
misschien is het even goed om te weten dat als je zelf NIET gaat hosten, het eigenlijk niet echt veel uitmaakt of je 5 apparte accounts heb of 1 gedeelde.
(dit voor performance etc. iig)
enige voordeel dat je er eventueel aan kan hebben is dat je maar 1x hoeft in te loggen in je admin pagina's.

een reseller pakket aanvragen is denk ik niet helemaal wat jij wilt. Hiermee kan je namelijk zelf accounts aanmaken. Aangezien jij in je TS meer vraagt wat de beste manier is om 6 sites onder te brengen, en niet hoe je het makkelijkst zelf sites aan kan maken lijkt reseller niks voor jouw (je hebt immers geen webdev bedrijf?)

ikzelf zou gewoon bij dezelfde provider 6 domeinen nemen, of indien goedkoper een reseller met 6 domeinen, maar het grote voordeel van een reseller pakket (namelijk dat je domeinen kunt aanmaken) ga jij toch niet gebruiken.
Leuk idee, maar ik ben het niet met je eens. Allereerst hangt het helemaal van welk management-pakket je hoster gebruikt of het wel zo makkelijk is om meerdere domeinen gekoppeld aan meerdere sites op 1 domein te gooien. Het maakt het er niet bepaald simpeler op.

Daarnaast, als jij 6 sites draait komen daar waarschijnlijk ook 6 scripts bij kijken. Ga je die onder hetzelfde account gooien dan ben je wat mij betreft redelijk gevaarlijk bezig. Er hoeft maar 1 lek in die 6 scripts te zitten en al je 6 sites zijn ge-defaced / gratis voorzien van achterdeurtjes.

Bovendien kom je met 6 sites toch al gauw op de hogere pakketten. Veel hosters bieden daarvoor alleen reseller accounts aan.

[ Voor 5% gewijzigd door Nijn op 17-08-2007 17:07 ]

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:21

ralpje

Deugpopje

J.Thermaltaker schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 12:25:
Ik kan je b-khosting.nl aanbevelen.. ze hebben atm geen website..
Lijkt me nou niet echt goede reklame voor een hostingprovider :)

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• vanisher
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:21
Mijn inziens totaal geen probleem om onder een shared webhosting account meerdere sites te draaien met hun eigen public_html dir. Gewoon even opzoek gaan naar een flexibele host. En ook op DirectAdmin werkt dit uitstekend.

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:26

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

vanisher schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 21:08:
Mijn inziens totaal geen probleem om onder een shared webhosting account meerdere sites te draaien met hun eigen public_html dir. Gewoon even opzoek gaan naar een flexibele host. En ook op DirectAdmin werkt dit uitstekend.
lol wij doen dit al jaren zo, mensen draaien bij ons met meerdere domeinen onder 1 pakket
normaalste zaak van de wereld imho ?

ik denk idd dat reseller zijn niks voor jou is zoweiso kwa kosten niet, en dan ook al helemaal geen VPS/DDS danwel DEDICATED.

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-07 14:49
Ik draai ook een hele stapel websites op 1 account, met gescheiden directories, scripts, databases en ga zo maar door, dat werkt standaard zo bij mijn hoster.

Is toch ook niet zo gek? Hoe moet ik anders mijn diskruimte (360GB) en bandbreedte (3,6 TB) ooit gebruiken?

Het is ook veel goedkoper zo, ik draai nu 8 websites voor mezelf voor een euro of 7, moet er niet aan denken dat ik ze allemaal moet betalen, dan ik de lol er snel af.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Laat je in ieder geval inderdaad geen VPS of dedicated server aanpraten. Zoek gewoon een provider waar je een leuk virtual/shared hosting account kunt krijgen waar je al je domeinnamen onder kunt brengen. Met de meeste control panels (iig met Plesk zeker) kun je deze dan via 1 login benaderen, maar hebben ze wel allen een aparte http root en ftp login. Qua veiligheid geen probleem dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Bigs op 17-08-2007 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
Dat is dan alleen bij Plesk. Bij Cpannel en Directadmin kun je via PHP gewoon bestanden op andere domeinen binnen je account bereiken.

Let ook, het feit dat je een apparte FTP login hebt houd nog niet in dat het ook voor Apache (in het geval van Linux hosting) gescheiden is.

Stel, je hebt 2 domeinen met 2 sites:
/home/user/domein.1/
/home/user/domein.2/

In /home/user/domein.1/index.php staat een lek waardoor er een script geladen kan worden. (Komt vaker voor dan je denkt). Dan zijn voor dat script ook de bestanden in /home/user/domein.2/ gewoon bereikbaar. En dat wil je dus niet.

[ Voor 79% gewijzigd door Nijn op 17-08-2007 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-07 07:58
Ik heb zelf een resellertje lopen bij Neostrada, maar ik ga denk ik over op VPS (wil eigen geavanceerde apps draaien).. Kan het je wel aanbevelen, het is erg goedkoop ( http://www.neostrada.nl/nl/4/2 ). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Nijn schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:02:
Dat is dan alleen bij Plesk. Bij Cpannel en Directadmin kun je via PHP gewoon bestanden op andere domeinen binnen je account bereiken.

Let ook, het feit dat je een apparte FTP login hebt houd nog niet in dat het ook voor Apache (in het geval van Linux hosting) gescheiden is.

/home/user/domein.1/
/home/user/domein.2/

In /home/user/domein.1/index.php staat een lek waardoor er een script geladen kan worden. (Komt vaker voor dan je denkt). Dan zijn voor dat script ook de bestanden in /home/user/domein.2/ gewoon bereikbaar. En dat wil je dus niet.
dit is helaas idd het nadeel ervan, wat weer af te vangen is met elk een eigen panel en user en dan open base dir, echter dat is nou net wat de ts NIET wilt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
Ik zie nou niet bepaald in de TS staan dat hij dit niet wilt hoor... Hij wilt ze bij 1 hoster onderbrengen. Neem je bij de hoster een reseller pakket dan staat alles op 1 server en bij 1 hoster. Sterker nog, je hebt via het reseller paneel nog steeds toegang op alle sites met 1x inloggen. Maar de boel is wel veiliger!
Open basedir is overigens iets waar de TS zich geen zorgen over hoeft te maken, dat is een zaak van de hoster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Nijn schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:22:
Ik zie nou niet bepaald in de TS staan dat hij dit niet wilt hoor... Hij wilt ze bij 1 hoster onderbrengen. Neem je bij de hoster een reseller pakket dan staat alles op 1 server en bij 1 hoster. Sterker nog, je hebt via het reseller paneel nog steeds toegang op alle sites met 1x inloggen. Maar de boel is wel veiliger!
Open basedir is overigens iets waar de TS zich geen zorgen over hoeft te maken, dat is een zaak van de hoster.
lol , dat is toch net wat ik bedoelde :P, alleen moet ik het dan ook zo schrijven uiteraard
maar ik denk niet dat hij een reseller moet nemen imho, kosten bate gezien dan,alhoewel ik wel denk als je contact op neemt met een hoster en de situatie uitlegt dat hij je best wel een aangepast "reseller" account wil maken.
tis dat ik geen reclame ga spammen hier maar anders ..... _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door CrankyGamerOG op 17-08-2007 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Nijn schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:02:

/home/user/domein.1/
/home/user/domein.2/

Dat heb je altijd als je meerdere sites op 1 (unix-)server draait.. zoals normaal is in hosting-land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

BCC

Mijn ervaring is dat Plesk, Cpannel en Directadmin e.d. zijn niet echt handig zijn als je een beste hoeveelheid domeinen/websites moet onderhouden.
Bijvoorbeeld Byte heeft dit wel mooi voor elkaar met hun eigen service paneltje : http://byte.nl

[ Voor 26% gewijzigd door BCC op 17-08-2007 18:27 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
Bigs schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 18:11:
[...]

Dat heb je altijd als je meerdere sites op 1 (unix-)server draait.. zoals normaal is in hosting-land.
Nee dat heb je niet... Ieder zichzelf respecterend management-pakket stelt de open basedir in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Nijn schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 18:33:
[...]

Nee dat heb je niet... Ieder zichzelf respecterend management-pakket stelt de open basedir in
idd , maar helaas is dit niet zo vanzelf sprekend overal
Mijn ervaring is dat Plesk, Cpannel en Directadmin e.d. zijn niet echt handig zijn als je een beste hoeveelheid domeinen/websites moet onderhouden.
sorry maar das gewoon onzin in mijn optiek, DA en zowel Plesk zijn er uitermate geschikt voor,cpanel heb ik geen ervaring mee dus kan ik niks over zeggen

[ Voor 15% gewijzigd door CrankyGamerOG op 17-08-2007 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
Ze zijn er wel geschikt voor, maar het maakt het er niet makkelijker op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Nijn schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 21:00:
Ze zijn er wel geschikt voor, maar het maakt het er niet makkelijker op...
wat is er niet makkelijk aan DA dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiriki
Ik weet niet welk controlpanel Servage.net gebruikt (volgens mij iets zelf geschreven), maar als ik ga hobbyen met scripts, kan ik niet van de ene naar de andere site gaan, zelfs al had ik het graag. Het lijkt dus dat ze goed met de Apache virtual hosts werken.

Ik zal maandag een een plesk hosting situatie bekijken, daar kan ik nu niet bij.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Laatst online: 04-07 10:37
Je hebt een paar aanbieders die goedkoop veel ruimte bieden: Servage en DreamHost. Servage biedt meer opslagruimte dan DreamHost (zo'n 210 GB meer), maar heeft wel een limiet op de MySQL-queries en -connections. DreamHost zegt op hun wiki dat ze pas iets doen als het de spuigaten uitloopt (1 query per connectie ofzo, en dat op een high-traffic site).

Bij DreamHost krijg je ook SSH-toegang, en is alles bereikbaar onder één CP (dacht ik)... kijk eens wat DreamHost voor je kan betekenen :)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Alex) schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 21:11:
Je hebt een paar aanbieders die goedkoop veel ruimte bieden: Servage en DreamHost. Servage biedt meer opslagruimte dan DreamHost (zo'n 210 GB meer), maar heeft wel een limiet op de MySQL-queries en -connections. DreamHost zegt op hun wiki dat ze pas iets doen als het de spuigaten uitloopt (1 query per connectie ofzo, en dat op een high-traffic site).

Bij DreamHost krijg je ook SSH-toegang, en is alles bereikbaar onder één CP (dacht ik)... kijk eens wat DreamHost voor je kan betekenen :)
ssh die open staat naar de buitenwereld op een shared hosting is in mijn ogen een grote NO-NO
Jiriki schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 21:06:
kan ik niet van de ene naar de andere site gaan, zelfs al had ik het graag. Het lijkt dus dat ze goed met de Apache virtual hosts werken.
dat heeft meer van doen met de php.ini(include restricties) dan met virtual hosting ;) of je moet iets anders bedoelen dan ik uit je verhaal haal

[ Voor 22% gewijzigd door CrankyGamerOG op 17-08-2007 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Laatst online: 04-07 10:37
Ik heb bij mijn huidige provider SSH en ik wil niet anders meer eigenlijk, ik vind het heerlijk snel. Ook even scriptje downloaden (wget ...), uitpakken (tar -xvzf ...) et voila. Alles lekker snel ipv dat ik eerst alles zélf moet downloaden, uitpakken en uploaden... geef mij maar SSH :)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Alex) schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 21:32:
Ik heb bij mijn huidige provider SSH en ik wil niet anders meer eigenlijk, ik vind het heerlijk snel. Ook even scriptje downloaden (wget ...), uitpakken (tar -xvzf ...) et voila. Alles lekker snel ipv dat ik eerst alles zélf moet downloaden, uitpakken en uploaden... geef mij maar SSH :)
jah JIJ weet hoe je ermee om moet gaan, 90% van de rest van de gebruikers niet, snap je waar ik heen wil ? ;)

beter zou zijn om dan een aantal servers open te laten staan, voor de gebruikers die dit wel willen (en ook perse eisen), en de rest van de shared hosting servers alleen toe te staan op ssh via een server die in het datacenter staat en op die ssh relay server alleen trusted hosts

maaruh, gaan we niet vreselijk offtopic, de ts reageert niet eens meer :x

[ Voor 27% gewijzigd door CrankyGamerOG op 17-08-2007 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Nijn schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 18:33:
[...]

Ow heb je het daarover.. dat doet Plesk ook gewoon als je meerdere domeinen onder 1 account hebt. De openbasedir restrictie staat gewoon ingesteld op de httpdocs map van het domein en /tmp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiriki
CrankyGamerOG schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 21:30:
[dat heeft meer van doen met de php.ini(include restricties) dan met virtual hosting ;) of je moet iets anders bedoelen dan ik uit je verhaal haal
Nee, het moet meer zijn dan de php.ini, want dan zou een link naar een andere dir moeten werken, en dat doet het dus niet. Als ik een link maak, noem 'm zeg maar /images (in de root van host1), naar ../host2/images, dan kan ik 'm toch niet benaderen. Niet in script, en niet als www.host1/images.

En ik bedoel geen virtual hosting, maar virtual hosts. Dus apache ziet zijn dir ook echt als root, en een ../ dus als een ongeldige link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Jiriki schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 21:56:
[...]

Nee, het moet meer zijn dan de php.ini, want dan zou een link naar een andere dir moeten werken, en dat doet het dus niet. Als ik een link maak, noem 'm zeg maar /images (in de root van host1), naar ../host2/images, dan kan ik 'm toch niet benaderen. Niet in script,

En ik bedoel geen virtual hosting, maar virtual hosts. Dus apache ziet zijn dir ook echt als root, en een ../ dus als een ongeldige link.
jah ik snapte je dus niet goed, dat is idd virtual hosts, user a kan niet bij user b

maar het gedeelte wat je hier opnoemt
en niet als www.host1/images.
dat heeft daar niks mee te maken (correct me if im wrong) , dat is deeplinking die tegen word gehouden wat waarschijnlijk in de hoofd httpd.conf staat. of in de user zn htaccess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213876

Ook bij MijnDomein kan dit. Maar dat is geen aanrader 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiriki
CrankyGamerOG schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 22:03:
dat heeft daar niks mee te maken (correct me if im wrong) , dat is deeplinking die tegen word gehouden wat waarschijnlijk in de hoofd httpd.conf staat. of in de user zn htaccess
Nee, want dat heb ik open staan :) Ik dacht op een gegeven moment een deel van mijn fotosite1 even te importeren in fotosite2, op hetzelfde account maar andere virtual host. Twee dagen mee bezig geweest, maar uiteindelijk maar via de URL moeten importeren, omdat ik dus echt de dir tree niet toegankelijk kon krijgen. Lijkt dus veilig in elkaar te zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Jiriki schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 22:09:
[...]

Nee, want dat heb ik open staan :) Ik dacht op een gegeven moment een deel van mijn fotosite1 even te importeren in fotosite2, op hetzelfde account maar andere virtual host. Twee dagen mee bezig geweest, maar uiteindelijk maar via de URL moeten importeren, omdat ik dus echt de dir tree niet toegankelijk kon krijgen. Lijkt dus veilig in elkaar te zitten...
bleh hier stond eerst onzin

jah maar wat jij hier noemt is dus openbase dir, het niet toestaan van binnengaan van dirs onder andere user

[ Voor 28% gewijzigd door CrankyGamerOG op 17-08-2007 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mocean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-07 15:04
Ik hen meerdere sites bij bhosted.nl.
Niet al te groot bedrijf, maar goede service. Alle domeinen bereikbaar via 1 FTP account. Ze hebben een eigen control panel zover ik kan zien waar je subdomains, DNS, mysql kan regelen. Voor mail beheer gebruiken ze Qmailadmin.

Heb altijd zeer snel antwoord via de support als het nodig is, ook in het weekend.

Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Zolang je Cpanel of DirectAdmin draaien hebt dan kan je deze dingen allemaal onder 1 webserver zetten. Ik heb op het moment ook 12+ websites draaien op 1 webserver, dat werkt allemaal prima.

Het ziet eruit als /home/gebruiker/domeinnaam/public_html/

Kwestie van DNS bijwerken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Misschien dat je iets kan met een Pro pakket van Yourhosting.nl?
Het is nou niet echt de meest goedkope host, maar ze hebben wel als een van de weinigen een telefonische helpdesk die van 9:00 tot 21:30 bereikbaar is en extreem weinig server uitval.

Afzonderlijk van elkaar draaien onder 1 hosting pakket zou bijna overal moeten kunnen. De vraag is of het makkelijk in te stellen is natuurlijk.
Van YH weet ik dat het daar erg simpel is. Denk alleen wel dat de scripts elkaar kunnen bereiken als je het goede pad opgeeft. Maar dat zal vast wel af te schermen zijn dmv .htaccess.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
McKaamos schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 07:26:
Denk alleen wel dat de scripts elkaar kunnen bereiken als je het goede pad opgeeft. Maar dat zal vast wel af te schermen zijn dmv .htaccess.
Het probleem is nou net dat dat niet kan. (Tenminste, waar de discussie op het moment over gaat). Dat moet in de php instellingen gedaan worden, waar jij als klant geen toegang tot hebt. (Open Basedir)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Nijn schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:27:
[...]

Het probleem is nou net dat dat niet kan. (Tenminste, waar de discussie op het moment over gaat). Dat moet in de php instellingen gedaan worden, waar jij als klant geen toegang tot hebt. (Open Basedir)
met .htaccess kan je PHP settings overriden ;) iig bij YH wel, tot op zekere hoogte.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
Je zegt het goed, tot op zekere hoogte. Dit dus niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Nijn schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 12:48:
Je zegt het goed, tot op zekere hoogte. Dit dus niet ;)
nee nogal duh toch, zou mooi zijn als gebruikers zelf open base dir restriction uit kunnen zetten :P
maja ik als root heb nergens last van hehe :D

Pagina: 1