Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Van Der Led

Pagina: 1
Acties:
  • 583 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mede-Tweakers.

Ik wil mijn verontschuldiging aanbieden als dit inmiddels al is geweest maar mocht het niet voorbijzijn geweest dan wil ik het toch jullie niet laten.

Ik zag op de website van vanderled ( www.vanderled.com ) nogal wat interessants staan zoals bijv een led lamp dat evenveel lichtopbrengst geeft als een gloeilamp maar dat het 3 watt verbruikt. Of een TL buis met een wattage van 8 watt.

Wat me opviel was dat de forever light (hun variant van de gloeilamp) 100.000 uur meegaat en een normale fitting heeft van E27.

Ik denk persoonlijk dat het nu is afgelopen met de gloei en spaarlampen. Wat denken jullie ervan? En is het waard om het aan te schaffen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

De voornaamste reden dat nog niet iedereen gebruik maakt van LEDlicht is het licht dat er vanaf komt, het is niet zo warm als dat van een gloeilamp, en niet iedereen houdt van het kille licht dat LEDs uitstralen. Daarnaast is het nog wat duurder dan gloeilampen, al wordt het wel steeds goedkoper.

Maar als je led verlichting mooi vind dan doe je er zeker geen miskoop aan.

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-11 19:17

Caveman

whahoehaha

Volgens mij hebben we een heel topic hierover ;)
LEDs; de verlichting van de toekomst? --> Ervaringen.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:15
offtopic:
hij meg wel iets aan zijn site doen, plaatje gebruiken voor tekst, ok, maar wel de goeie reso gebruiken dan :X

wel handig btw, TL-led, fietslampformaat-LED, mooi man!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Ik denk dat LEDs; de verlichting van de toekomst? --> Ervaringen. hier een betere plek voor is.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.