Ik ben toch malle pietje niet!
Misschien dat die allemaal aan het werk zijn op zaterdagmiddag? ex-Ah'er filiaal 1465
Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade
werk? wada? :?:?:?Op zaterdag 10 februari 2001 17:02 schreef rdgf het volgende:
Misschien dat die allemaal aan het werk zijn op zaterdagmiddag?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Hmmm zit wat inOp zaterdag 10 februari 2001 17:02 schreef rdgf het volgende:
Misschien dat die allemaal aan het werk zijn op zaterdagmiddag? ex-Ah'er filiaal 1465
Het staat bdw in het Ahold krantje.
Kheb hem gekocht, bereik van Dutchtone valt hier in Hengelo (ov) harstikke mee
Ben verder wel tevreden met me foon
Datakabel+juiste stukkie software = simlock vrij toestel.........Op zaterdag 10 februari 2001 14:12 schreef The Legend het volgende:
Nokia 3310 + 75 piek beltegoed voor 199 piek voor medewerkers van de AHNiet-medewerkers betalen 100 piek meer geloof ik. Je zit dan wel bij Dutchtone
maja.....zijn er nog andere AH medewerkers die ook van deze aanbieding gebruik gaan maken ?? Vanaf week 7 bdw
Dat lukt dus absoluut niet, kon nog wel met oude Nokia's, maar voor de 3310 heb je helaas echt meer nodig dan alleen het datakabeltje.......:7Op woensdag 14 februari 2001 21:48 schreef HitmanWVU het volgende:
[..]
Datakabel+juiste stukkie software = simlock vrij toestel.........
Verwijderd
RU sure?Op woensdag 14 februari 2001 21:56 schreef Gash het volgende:
Ik zou trouwens graag van iemand een gefundeerde reden willen hebben waarom topics over unlocken worden gesloten......
Het is per slot van rekening absoluut NIET illegaal!
Hoezo dat danOp woensdag 14 februari 2001 23:18 schreef Sebastard het volgende:
[..]
Thank God for that...!
Hey,
2 vrienden van mij werken bij de AH, een daarvan heeft net een nieuwe tel gekocht. En dat vlak _voor_dat ie uithbetaald kreeg en die bon kreeg. Tjah, das lullig.. Maar mooi voor mij, ik zocht een nieuwe telefoon en nu krijg ik nog 100,- korting ook!
Buhahahaha...!
2 vrienden van mij werken bij de AH, een daarvan heeft net een nieuwe tel gekocht. En dat vlak _voor_dat ie uithbetaald kreeg en die bon kreeg. Tjah, das lullig.. Maar mooi voor mij, ik zocht een nieuwe telefoon en nu krijg ik nog 100,- korting ook!
Buhahahaha...!
Pagina: 1