Ik heb een Ati radeon 9600XT videokaart. Deze kaart heeft een D-sub- en een DVI-aansluiting waar momenteel m'n TFT scherm aan hangt. Ik heb sindskort ook een LCD-tv welke ik ook op de computer wil aansluiten. Hiervoor wil (en moet) ik de DVI-aansluiting gebruiken aangezien het plan is dit via een 10m lange DVI - HDMI-kabel te gaan doen. Ik wil echter mijn TFT ook op de DVI-aansluiting houden. Dus ik dacht aan een splittertje. Nou kosten die dingen 35 euro en zit ik dan nog steeds met het probleem zit dat ik met verschillende reoluties werk en dus zal moeten switchen als ik de LCD gebruik. Hoe hebben jullie dit opgelost? Het TFT-scherm toch maar op de D-sub aansluiting? Lijkt een praktische oplossing, maar niet echt voor de tweakers: ik wil het liefst beide schermen op de DVI-aansluiting zonder het ongemak steeds te moeten schakelen o.i.d.
Is het mogelijk de D-sub en de DVI-aansluiting tegelijkertijd te gebruiken? Of toch maar een tweede videokaart? Maarja, dan wel weer kans op conflicten en ik heb maar 1 agp-slot etc. etc....
Afijn, een lang verhaal, maar waar het eigenlijk op neer komt is dat ik gewoon ervaringen / meningen wil horen van mensen die ook hun LCD hebben aangesloten met een soortgelijke opstelling / configuratie. Graag jullie reacties.
Is het mogelijk de D-sub en de DVI-aansluiting tegelijkertijd te gebruiken? Of toch maar een tweede videokaart? Maarja, dan wel weer kans op conflicten en ik heb maar 1 agp-slot etc. etc....
Afijn, een lang verhaal, maar waar het eigenlijk op neer komt is dat ik gewoon ervaringen / meningen wil horen van mensen die ook hun LCD hebben aangesloten met een soortgelijke opstelling / configuratie. Graag jullie reacties.
zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt