Toon posts:

niet thuis bij bezorgen van @home pakket

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag internet van @home besteld. Dat pakket wordt thuisbezorgd, maar het is voor mijn studentenkamer en ik ben nu nog bij mijn ouders omdat ik nog vakantie heb. Krijg je van te voren te horen wanneer ze langskomen met dat pakket? Is het mogelijk een afspraak te maken? Weet iemand hoe dat in zijn werk gaat? (en door wie is die levering eigenlijk, niet door TNT had ik gehoord)

• Nijl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-11 12:50

Nijl

Eens een Nijl, altijd een Nijl

we komen enkele keren langs hoor. DHL

[ Voor 7% gewijzigd door Nijl op 15-08-2007 20:03 ]

You are NIJL-ed!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Nu online

sanzut

It's always christmas time

we???
Als je namens @home/TNT/DHL post, zet dat er ff bij, voor de objectiviteit van je posts, in de verdere loop van dit topic...

Verwijderd

Topicstarter
Nijl schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 20:03:
we komen enkele keren langs hoor. DHL
Maar als je er steeds niet bent... wordt er dan niet gebeld naar je? Of een briefje achtergelaten dat je het zelf ergens op kunt halen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 20:20:
[...]

Maar als je er steeds niet bent... wordt er dan niet gebeld naar je? Of een briefje achtergelaten dat je het zelf ergens op kunt halen?
Lijkt me vrij logisch dat het dan klaar ligt op het postkantoor. :*)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 20:24:
[...]

Lijkt me vrij logisch dat het dan klaar ligt op het postkantoor. :*)
Dat had ik bij @home gevraagd maar daar zeiden ze van niet... omdat het niet via TNT gaat.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:19
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 20:24:
[...]

Dat had ik bij @home gevraagd maar daar zeiden ze van niet... omdat het niet via TNT gaat.
Het gaat kennelijk via DHL, die zullen toch ook wel servicepunten hebben waar je je pakket af kunt halen? Ben alleen bang dat die over het algemeen iets verder weg zijn dan een postkantoor...

Overigens is hier laatst zo'n @home pakket afgegeven voor de buren, dus het lijkt er op dat DHL ook aan 'afgeven bij de buren' doet. Er zal toch wel iemand zijn in dat studentencomplex daar? ;)

offtopic:
ey Mandy, jij op GoT? :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Kijk dan ff op DHL. http://www.dhl.nl/publish/nl/nl.low.html
En het lijkt me dat @home dat ook wel kan uitleggen, toch?

PSN: djmurcielago

• Xander
To be honest, ik word ook niet echt wijzer van de DHL site? Ze hebben tig verschillende soorten verzendmethoden. Ik weet niet welke @home gebruikt, maar bij de meest voor de hand liggende diensten zie ik niet staat wat er gebeurt als je niet thuis bent? :?

Ik zie wel staan dat het mogelijk is om zendingen op een afgesproken tijdstip af te laten leveren. Maar volgens mij kun je daar als geadresseerde niet veel mee, dat zal de verzender (@home) dan moeten aangeven?
Kennelijk niet, want ze heeft al contact gehad met @home...

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Opnieuw bellen met @home, en gewoon vragen hoe dat zit. Het lijkt me toch dat ze dat wel weten. Wij verzenden bij KPN gewoon via TNT, en kunnen dus gewoon ook de leveringen voor de klant volgen.

PSN: djmurcielago

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11 01:44
Moet dit topic niet in de "Post bestellingen en Pakketten forum"??

Verwijderd

Zoiets leggen ze bij het dichtbijzijnste postkantoor, zodat je het later zelf kan op komen halen :z

Verwijderd

Topicstarter
Murcielago schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 23:13:
Kijk dan ff op DHL. http://www.dhl.nl/publish/nl/nl.low.html
Mja, maar ik heb al zó vaak naar @home moeten bellen voor andere dingen omdat ze elke keer wat anders zeggen ben ik het goed zat om ze weer op te bellen. Vandaar dat ik hier maar mijn toevlucht zoek... maar ik heb ze nog wel gemaild. Nog geen reactie, wel een bericht met dat het wat langer kon duren dan anders omdat ze het nogal druk hadden op de klantenservice...

• Xander
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 01:00:
Zoiets leggen ze bij het dichtbijzijnste postkantoor, zodat je het later zelf kan op komen halen :z
Nee dus. :z Het wordt niet met TNT bezorgd.

Iets waar je zelf ook achter gekomen zou zijn als je het topic gelezen had...
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 06:57:
[...]

Mja, maar ik heb al zó vaak naar @home moeten bellen voor andere dingen omdat ze elke keer wat anders zeggen ben ik het goed zat om ze weer op te bellen. Vandaar dat ik hier maar mijn toevlucht zoek... maar ik heb ze nog wel gemaild. Nog geen reactie, wel een bericht met dat het wat langer kon duren dan anders omdat ze het nogal druk hadden op de klantenservice...
Dat geeft meteen een lekkere indruk van de klantenservice, al voordat je internetverbinding goed en wel is opgeleverd... 8)7

[ Voor 48% gewijzigd door Xander op 16-08-2007 08:16 ]

Pagina: 1