Toon posts:

[VISTA] "Mijn Netwerk Locatie's" voor FTP nergens te vinden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik zoek al een tijdje naar de plaats op mijn computer waar ik mijn FTP locaties kan aanmaken en verkennen in Windows Vista Ultimate NL. Ik had hiervoor XP en daar had ik altijd in de verkenner een snelkoppeling aan de linkerkant naar de map/locatie genaamd "Mijn netwerk locatie's" echter kan ik nu wel ftp.mijndomeinnaam.nl typen in de verkenner, en de gebruikersnaam en wachtwoord worden ook wel onthouden, alleen staat er dan in de boomstructuur Bureaublad -> Internet Explorer -> ftp.mijndomeinnaam.nl, en als ik in de boomstructuur dan op "Internet Explorer" wordt mijn IE7 geopend om naar een website te gaan??? Ik begrijp er niets van want volgens de boomstructuur zou ftp.mijndomeinnaam.nl in de "Map" Internet Explorer staan. (Ik bedoel niet de installatiemap van IE maar een virtuele map).

Ik had in XP altijd al mijn FTP websites staan, dat vond ik erg makkelijk als ik een FTP wilde verkennen of een bestand wilde opladen. Nu heb ik natuurlijk ook wel een FTP programma maar dat gebruik ik alleen als ik heel veel bestanden wil opladen.

Ik wil dus gewoon al mijn FTP locaties ergens plaatsen zodat ik makkelijk en snel toegang heb. Ik heb op google gezocht en ook resulaten van dit forum maar ik kan alleen topics vinden van mensen die hun bestanden niet kunnen delen...Iemand enig idee? _/-\o_

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:31

Koppensneller

winterrrrrr

Rechtsklikken in Deze Computer --> Netwerklocatie toevoegen (oid, ik heb de Engelse)