Belgacom TV decoder

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008

• CarLL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-02-2021
Ik hoop dat mijn onderwerp hier op de juiste plaats staat.

Sinds 6 maanden kijken we digitaaltv aan de hand van een Belgacom TV decoder met een ingebouwde 60GB harde schijf. Op een volledig lege HD kan je tot 47uur (als ik me niet vergis) opnemen.

Weet iemand of je de opgenomen media ook kan kopieren naar bvb. een externe HD of dat je het kan opnemen met bvb. je video -of dvd recorder?

Onze HD raakt aardig vol en het zou best handig zijn, mocht de mogelijkheid bestaan een deel van de media te kopieren naar een externe geheugendrager..

Thx

• cL_
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-01 00:42

cL_

Als er een scart op zit zoals op de Digicorder van Telenet kan je normaal gezien je VCR of DVD recorder eraan hangen en opnemen. Ik weet niet wat voor uitgangen er aan die decoder zitten, maar een externe HD aansluiten zal waarschijnlijk niet gaan. Bij de Digicorder van Telenet zitten er enkel 2 scarts (analoog, tof he, "digitale" tv) en een optische toslink voor het geluid. Ik veronderstel dat het bij Belgacom niet veel beter zal zijn.

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-02 22:48
cL_ schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 01:22:
Als er een scart op zit zoals op de Digicorder van Telenet kan je normaal gezien je VCR of DVD recorder eraan hangen en opnemen. Ik weet niet wat voor uitgangen er aan die decoder zitten, maar een externe HD aansluiten zal waarschijnlijk niet gaan. Bij de Digicorder van Telenet zitten er enkel 2 scarts (analoog, tof he, "digitale" tv) en een optische toslink voor het geluid. Ik veronderstel dat het bij Belgacom niet veel beter zal zijn.
Ik geloof zelfs dat er bij Belgacom TV maar 1 scartaansluiting op zit. (Straks eens checken bij m'n vriendin.) Ik weet ook dat er bij hun een USB poort opzit, waarom zouden ze dat in godsnaam erop steken?

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-02 15:54
Er zit maar 1scart op ja. Je kan dus niet via een extern apparaat opnemen. Wat wel kan lukken is er zo een scart kabel aanhangen die 3 scarts bied. Hier zijn apparaten die je toelaten beeld op te nemen.

NUC I5 256GB SSD

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:31

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik hoop dat mijn onderwerp hier op de juiste plaats staat.
In plaats van te hopen en lukraak te posten had je twee dingen kunnen doen:

1) zelf op zoek gaan naar eerdere topics over dit onderwerp (op "decoder" vind je genoeg). Dan zou op moeten vallen waar die topics (voorzover niet gesloten) staan.
2) navraag doen *voor* je post

Aangezien je geen van beide gedaan hebt, voldoet dit topic niet bepaald qua eigen inzet - dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.