Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[css/js] Div groeit niet mee na inhoud wijziging

Pagina: 1
Acties:

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
Hallo,

ik probeer op mijn site exif informatie te laten zien in een textvlakje, ik heb zelf al een (buggy nog..) aspx bestandje gemaakt die mij als resultaat bijvoorbeeld:

code:
1
2
3
4
5
6
Camera Model: Canon EOS 350D DIGITAL&#65533;<br>
Datum foto genomen op: 2007:08:07 00:51:27&#65533;
<br>Sluitertijd: 1/4000<br>
F-Waarde: F2.5<br>
ISO waarde: 100<br>
Focuslengte: 50mm<br>

Geeft, en met firefox kan je het altijd zo mooi checken of hij het verzend, en dit krijg ik ook echt binnen na een ajax request. Ik wil in mijn <p>-element nu die tekst hebben, maar hij vergroot niet meer met de hoeveelheid inhoud.

Mijn gedachten was zo: ik heb een <p> met daarin een linkje waar je op klikt (iets van "bekijk exif info") deze roept mijn request aan om exif te laden en vult deze zelfde <p> met de nieuwe text...

Dit werkt dus wel, alleen vergroot hij niet mee in een <p>... nou gaf ik niet al te snel op, dus heb ik voor het gemak ook gelijk een <div> getest, maar daarmee vergroot hij ook niet mee..
voorbeeld van code mocht je het willen inzien: http://www.angelomichel.nl/portfoliodetail.asp?num=0&cat=bloem

alvast bedankt voor uw tijd.. 8)

grote edit:
Het probleem ligt toch niet aan het divje, ik krijg na een enter vanuit mijn ajaxconnector niks binnen!
In firefox dacht ik dit probleem ge-elimineert te hebben, maar het blijkt te zijn dat ik maar 1 regel ontvang!!!

[ Voor 8% gewijzigd door semicon op 15-08-2007 18:24 ]

• .Alex
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-08-2022
Het werkt inmiddels?

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ik denk gewoon dat IE nakt over je <br>, encode de data serverside in een formaat wat JS kan unescapen en dan zal t vast werken.

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
Ik heb het een en ander geprobeerd, maar hij krijgt volgens firefox wel de hele tekst toegezonden maar incl een "special char" dat eruit ziet als een vraagteken in een zwart verkeersbord. Alle tekst TOT zon teken laat hij in de browser zien (zelfs als ik JSON replace toepas dus alle /r/n etc weg of replace door <br>).

Normaliter werk ik met classic asp, die geeft dit speciale char niet naar een "response.write" maar ik vind het raar dat js hier tegenaanhikt

edit: grote doorbraak, problem solved, maar wel heeeel vreemd. Het uitlezen van EXIF informatie bevat na de informatie bij enkel sommige propertyitems dit character: � <-- je kan em niet echt zien, tis een soort vraagteken in mozilla en IE laat em niet zien. Het zorgt er wel voor dat js alleen TOT dat char mijn gegevens doorgaf.

[ Voor 26% gewijzigd door semicon op 17-08-2007 00:02 ]