Ik ben bezig met een WYSIWYG-editor (http://www.room4beauty.nl/nieuw/beheer/pages_edit.php?id=2), en met de volgende regel kan ik een link in een iFrame plaatsen:
Het enige wat ik me afvraag is of het ook mogelijk is om de waarde van de link weer uit te lezen.
Ik heb een div'je die verschijnt zodra je op de 'anchor' knop druk en daarin zit een dropdown. Zodra je er een kiest, dan wordt de display van dat div'je op none gezet en wordt er een link aangemaakt. Maar als je een bestaande pagina opent en je wilt die link editen, dan wil ik dat de juiste pagina standaard geselecteerd is.
Hiervoor moet ik de inhoud van de link uit kunnen lezen, hoe doe ik dat?
Ik weet als als je onderstaande regel code gebruikt (in IE), dat je dan een kant-en-klare prompt ziet die het wel juist kan uitlezen:
Wie weet hier antwoord op?
JavaScript:
1
2
| var url = document.getElementById('pages').value; document.getElementById('editor').contentWindow.document.execCommand('CreateLink', false, url) |
Het enige wat ik me afvraag is of het ook mogelijk is om de waarde van de link weer uit te lezen.
Ik heb een div'je die verschijnt zodra je op de 'anchor' knop druk en daarin zit een dropdown. Zodra je er een kiest, dan wordt de display van dat div'je op none gezet en wordt er een link aangemaakt. Maar als je een bestaande pagina opent en je wilt die link editen, dan wil ik dat de juiste pagina standaard geselecteerd is.
Hiervoor moet ik de inhoud van de link uit kunnen lezen, hoe doe ik dat?
Ik weet als als je onderstaande regel code gebruikt (in IE), dat je dan een kant-en-klare prompt ziet die het wel juist kan uitlezen:
JavaScript:
1
| document.getElementById('editor').contentWindow.document.execCommand('CreateLink') |
Wie weet hier antwoord op?