Toon posts:

Blu-Ray Brander/Speler van Pioneer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte Medetweakers, ik kwam http://www.alternate.nl/h...showTechData=true#tecData zojuist tegen op Alternate, en ik vroeg mij af wat de mening is van jullie over dit stukje apparatuur.

Gezien het feit dat Pioneer bekend staat om hoge kwaliteit apparatuur, en gezien het feit dat deze jongen 4x aankan, verbaas ik me toch enigzins over de prijs.

Voordat ik en anderen overga tot aankoop wil ik graag weten van jullie of ier addertjes onder het gras zitten die mij niet opvielen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2007 16:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Anyone?

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:17

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

De onbekende levertijd die er op zit misschien? De prijs vind ik niet schokkend laag ofzo. Ik heb het er niet voor over, al was het maar omdat ie maar 1 standaard ondersteund.

Verwijderd

Ik denk dat ik toch liever voor een LG zou kiezen die ook het lezen van HD-DVD ondersteunt. Het huidige model kost wel wat meer, maar het nieuw aangekondigde model (Q3 2007) zal goedkoper worden (€400,-) en tot 6x doen. (http://www.cdrinfo.com/Se...Details.aspx?NewsId=20943)

Verwijderd

Topicstarter
De LG branders zouden nogal wat moeite hebben met DVD compatabiliteit, zeker een belangrijk punt aangezien DVD nog groot zal blijven tot 2013 ofzo.

Daarnaast had ik altijd (ook gezien de prijzen) het idee dat Pioneer een absoluut niche merk is, voor de mensen die echt een gat in hun portemonnee kunnen hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe het zit met de ondersteuning voor Blu-Ray in Nero 7?

Want uit de beschrijvingen wordt ik niet heel erg veel wijzer.

Er wordt gesproken over ondersteuning, maar het komt over alsof slechts enkele coderingen worden ondersteunt en je eigenlijk helemaal niet zoveel verschillende dingen als op DVD erop kan branden.

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:28
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 00:00:
Weet iemand hoe het zit met de ondersteuning voor Blu-Ray in Nero 7?

Want uit de beschrijvingen wordt ik niet heel erg veel wijzer.

Er wordt gesproken over ondersteuning, maar het komt over alsof slechts enkele coderingen worden ondersteunt en je eigenlijk helemaal niet zoveel verschillende dingen als op DVD erop kan branden.
inmiddels is er 8, das beter.

no comment

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-02 20:53

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Was ook aan twijfelen om de Pioneer te halen. Samen met m'n xbox 360 externe speler was ik dan formaat neutraal. Echter toen ik hoorde van de LG GGC-H20N heb ik besloten ff te wachten. Toch net wat handiger alles je alles met 1 drive kunt. Branden boeit me verder niet.

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Pagina: 1