Toon posts:

Verjaardags topics...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja, hallo Floris, weet je nog wat ik een paar weken geleden zei: Er moet gewoon een functie ingebouwd worden dat iedereen die z'n geb.datum in vult automagisch gefeliciteerd wordt.
Tis natuurlijk flauw om mensen te negeren op zo'n dag. Bijna iedereen vind het hartstikke leuk alstie jarig is, zekers als je net 14, 15 of 16 bent geworden is het heel leuk. Als dan iemand een verjaardagstopic opent (wat ik ook wellis heb gedaan geloof ik) dan vind ik het flauw om er zomaar een slotje op te doen en er verder geen aandacht aan te besteden.(probeer even in te leven hoe graag je zelf aandacht wilde op je verjaardag vroeger...)
Je moet denk ik of de verjaardagstopics tollereren of zo'n Happy Birthday message doen op de FP van GoT. Het gewoon negeren is niet leuk naar de (jonge) bezoekers toe.
Dus uhm Floris, begrip; Arjen, effe feature bouwen plz.

Verwijderd

P-cies!! Ik kreeg net 4 felicitaties en toen bestond m'n topic opeens niet meer.. geen slotje.. nee jullie deden gewoon 'shift-delete'.. mindur :'(

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-02 19:50

Floor-is

5.2

We hebben gezegd dat het niet in dit forum hoort, dan lijkt het me duidelijk dat je het ook niet moet doen. Het is misschien een beejte flauw om dan te gaan sluiten, maar totdat Arjen de feature af heeft, zal ik dat gewoon blijven doen.

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dat snap ik wel, maar refereer dan effe naar de upcoming feature, dan snappen mensen dat er langer als 2 tellen over nagedacht is.

• Floor-is
  • Laatst online: 13-02 19:50

Floor-is

5.2

okeej

Bericht hierboven

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 20:36
hmmz 20.000 geregistreerde mensen als die allemaal op hun verjaardag een verjaardags topics gaan openen krijg je:

20.000 / 365 = 55 (afgerond) jarigen per dag. Dus 55 topics over mensen die jarig zijn...

|:(

:)

Verwijderd

Topicstarter
hooguit 5000 aktieven... maar dat geeft verders niet. We gaan ook niet een topic meer openen voor elke verjaardag, maar een berichtje op de FP van GoT met "Vandaag feliciteren wij: Pietje (12), Puk (32), etc. met hun verjaardag!" :) ... tenminste, als Arjen de goedheid in zich kan opbrengen deze feature te implementeren...

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Nog persoonlijker:
Als je weer inlogt op GoT/T.net krijg je toch altijd : je laatste bezoek was op blabladatum,

Als je het daar nou achter plakt, lijkt me beter/persoonlijker.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1