Toon posts:

Probleem: Black Screen bij startup XP

Pagina: 1
Acties:
  • 293 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag dames en heren,

Ik weet niet of dit de juiste plek is om dit te posten, ik hoop echter dat jullie mij bij mijn probleem kunnen helpen:

Gisteravond was ik bezig een Rar bestand te unpacken en heb dit proces vrij snel gecancelled omdat ik besloot te gaan slapen, waarop WinRar en windows vastliep. Na een aantal minuten heb ik het systeem uitgeschakeld en opnieuw opgestart waarna deze bij het Windows logo bleef steken.
Dit heb ik een aantal keer geprobeerd wat hezelfde resultaat gaf. Vervolgens heb ik geprobeerd in de Bios te komen wat leek te lukken, maar waar het weer vastliep. Na de mislukte poging om in de Bios te komen krijg ik bij het aanzetten van de laptop onmiddelijk een zwart scherm en gebeurt er niks en werkt geen enkel commando. Uiteraard ook al met recovery cd geprobeerd, wederom geen reactie.

Ik hoop dat jullie mij hierbij z.s.m. verder kunnen helpen.

Specs:
Fujitsu Siemens AMILO1437G Notebook
CPU: Intel Pentium M740
MEM: 2x 512MB
HD: 80GB SATA
VGA: ATI Radeon X700
Windows XP Home ed. SP2

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2007 14:43 ]

• fckgw
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-12-2021

fckgw

rhqq2

Als het ding in de bios al crasht is het iig geen probleem met XP :+

Lijkt er domweg op dat je laptop hardwarematig overleden is.

Verwijderd

Topicstarter
Maar goed, er zit behoorlijk veel hardware in zo'n apparaat dus vraag ik me af aan wat het dan exact aan ligt. Verder is het apparaat pas 1,5 jaar oud en goed verzorgd en is het vrij raar dat ie van de ene op de andere dag "hardwarematig overlijd" zonder eerder symptomen te hebben vertoond.

• buggienuk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:49

buggienuk

lekker buggie

Met een laptop is het altijd lastig om nou precies uit te vinden wat er mis mee eens. Probeer eens je laptop helemaal van de stroom af te halen, dit doe je door de accu eruit te halen en dan, zonder adapter erin, een aantal keer de 'aan'-knop in te drukken. Daarna gewoon weer de accu erin en/of op netwerkstroom zetten.

Als dat niet lukt kan je altijd Fujitsu Siemens bellen en vragen of zij weten wat er mis mee is (en eventueel RMA)

Ook bekend op XBL als buggienuk

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Crossposten wordt hier niet op prijs gesteld:
Zwart scherm bij opstarten XP

Loze 'disclaimers' als dit evenmin:
Ik weet niet of dit de juiste plek is om dit te posten,
Als je het niet zeker weet, zoek het op. Kom je er nog niet uit, vraag het na. Lui zijn en gewoon domweg posten zonder dat gedaan te hebben is vragen om slotje.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.