Besten,
Ik ben bezig met een PHP/MySQL webproject waarbij ik het volgende probleem ben tegengekomen. In een MySQL tabel wil ik alle records die ouder zijn dan een uur verwijderen:
'birth' bevat in de records het tijdstip waarop die record is aangemaakt (ook in 'YmdHis' formaat). Het lijkt allemaal te werken, behalve dat ik elke keer wanneer er een oude record gewist wordt de volgende foutmelding krijg:
Ik ben bezig met een PHP/MySQL webproject waarbij ik het volgende probleem ben tegengekomen. In een MySQL tabel wil ik alle records die ouder zijn dan een uur verwijderen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| $query = "SELECT id, birth FROM docs"; $result = mysql_query($query); while (list($id, $birth) = mysql_fetch_row($result)) { if (date("YmdHis") - $birth > 3600) { $query = "DELETE FROM docs WHERE id='$id'"; $result = mysql_query($query); } } |
'birth' bevat in de records het tijdstip waarop die record is aangemaakt (ook in 'YmdHis' formaat). Het lijkt allemaal te werken, behalve dat ik elke keer wanneer er een oude record gewist wordt de volgende foutmelding krijg:
Kan iemand mij in de goeie richting wijzen om deze foutmelding te verhelpen? Bedankt!mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource