Hallo,
Ben op dit moment bezig met een webshop. Deze hebben we op onze eigen server ontwikkeld, dat is een linux server met PHP 5.2.3 en Apache 2.0. Nu willen we het hele spul overzetten naar de server waar de oude site van dat bedrijf gehost is, maar dat is een Windows NT machine met PHP 4.4.4 en geen idee welke apache versie.
Maar om zoekmachinevriendelijke url's te maken heb ik de volgende htacces:
---------------------------------------------------------------------
Options Indexes FollowSymLinks MultiViews All
RewriteEngine On
RewriteBase /
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteRule ^(.*)$ /index.php?page=$1 [L]
--------------------------------------------------------------------
Op de oude server werkte het helemaal perfect, dan kon ik gewoon in php met $_REQUEST["page"] de pagina opvragen. Echter heb ik het hele spul nu overgezet naar die nieuwe server, en doet hij het helemaal niet meer. Als in gewoon naar index.php ga, dan krijg ik de site gewoon te zien, maar zodra ik dan bijvoorbeeld met /Welkom/ naar de beginpagina wil krijg ik de error:
Directory Listing Denied
This Virtual Directory does not allow contents to be listed.
Ik denk dat het iets te maken heeft met dat alles nu op een totaal andere server staat, maar ik heb geen idee wat ik hier verder aan kan doen, iemand die me verder kan helpen?
Ben op dit moment bezig met een webshop. Deze hebben we op onze eigen server ontwikkeld, dat is een linux server met PHP 5.2.3 en Apache 2.0. Nu willen we het hele spul overzetten naar de server waar de oude site van dat bedrijf gehost is, maar dat is een Windows NT machine met PHP 4.4.4 en geen idee welke apache versie.
Maar om zoekmachinevriendelijke url's te maken heb ik de volgende htacces:
---------------------------------------------------------------------
Options Indexes FollowSymLinks MultiViews All
RewriteEngine On
RewriteBase /
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteRule ^(.*)$ /index.php?page=$1 [L]
--------------------------------------------------------------------
Op de oude server werkte het helemaal perfect, dan kon ik gewoon in php met $_REQUEST["page"] de pagina opvragen. Echter heb ik het hele spul nu overgezet naar die nieuwe server, en doet hij het helemaal niet meer. Als in gewoon naar index.php ga, dan krijg ik de site gewoon te zien, maar zodra ik dan bijvoorbeeld met /Welkom/ naar de beginpagina wil krijg ik de error:
Directory Listing Denied
This Virtual Directory does not allow contents to be listed.
Ik denk dat het iets te maken heeft met dat alles nu op een totaal andere server staat, maar ik heb geen idee wat ik hier verder aan kan doen, iemand die me verder kan helpen?