[Wii} News kanaal doet het niet?

Pagina: 1
Acties:

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-11 19:13

sHELL

VR "connoisseur"

Topicstarter
Ik heb al een tijdje op internet lopen zoeken en diverse forum flora na gezocht maar geen verklaring/oplossing gevonden.

Sinds de Wii 3.0 update krijg ik geen nieuwe items meer in m'n wii nieuws kanaal.

Na update 3.0 had ik 1 nieuws item en de volgende dag was er niks meer.
Vorige week was er een kleine update, maar die heeft helaas niet geholpen.

Iemand met de zelfde problemen?

Voor de update werkte alles trouwens prima.

(oh jah, nintendo forum is nu al een week of zo plat vanwege een veiligheidsprobleem.. |:( )

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Verwijderd

Ik lees niet in je verhaal op welke taal je jouw Wii hebt ingesteld, maar ik neem aan dat het gewoon Nederlands is. In dat geval is het heel normaal, in verband met komkommertijd, en het feit dat het al heel karig was, wat er op stond.

Zet je Wii eens op het Engels zou ik zeggen, en je zal zien dat het weer magisch gevuld is ;)

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-11 19:13

sHELL

VR "connoisseur"

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 13:42:
Ik lees niet in je verhaal op welke taal je jouw Wii hebt ingesteld, maar ik neem aan dat het gewoon Nederlands is. In dat geval is het heel normaal, in verband met komkommertijd, en het feit dat het al heel karig was, wat er op stond.

Zet je Wii eens op het Engels zou ik zeggen, en je zal zien dat het weer magisch gevuld is ;)
Oh... wij nederlanders pissen dus weer naast de pot (tering, wat is er nou zo moeilijk aan wat ANP berichtjes importeren? |:( )

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:36
Het is waarschijnlijk een ander probleem, het was namelijk al voor de update... Nintendo heeft aan 't begin van het jaar al aangeven, later te komen met het nieuwskanaal 2.0. Hier zal dan veel meer regionaal nieuws aanwezig zijn, omdat er met lokale partners gewerkt wordt. Misschien zijn ze hier nu mee bezig.

[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 15-08-2007 16:39 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."