Toon posts:

[XP] Dubbele bestanden in zoeken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeie morgen,

Ik heb al even het forum en google afgestruind maar ik kon mijn probleem niet echt vinden.

Bij zoeken wordt hetzelfde bestand 3x weergegeven op de zelfde plaats, dus gewoon echt hetzelfde bestand.

zie hier de screenshot
Afbeeldingslocatie: http://www.hid-it.nl/probs/mieke.jpg

Iemand suggesties?

thx

Verwijderd

Welke besturingssyteem heb je?

Vista?

Als ik het goed begrijp gaat het om 1 bestanden die 3 keer wordt weergegeven bij je zoek resultaat?

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2007 10:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen vista, tenminste niet op die pc.

Inderdaad 1 bestand word 3 keer weergegeven, en het is met meerdere bestanden (ook uit 2004)

• Clock
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-03 15:26
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 12:34:
Ik heb geen vista, tenminste niet op die pc.

Inderdaad 1 bestand word 3 keer weergegeven, en het is met meerdere bestanden (ook uit 2004)
Welk OS heb je dan wel? XP zo te zien?

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry, XP SP2

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dan heeft dit niets met CSA te maken; ik verplaats je topic met een kleine titeledit

CSA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het even afgewacht, maar al iemand een suggestie/idee

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-02 00:13
Misschien omdat je in alle bestanden zoekt en ook je "Onlangs geopende bestanden" laat zien?

Hail to the king baby!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hier heb ik ook wel interesse in. Ik zou graag van mijn harde schijven willen weten wat er aan dubbele bestanden op staat (ik download sommige dingen nu eenmaal wel eens dubbel :S).

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06-2025

JvW

On my way home...

@ pven
Volgens mij is hier juist het omgekeerde aan de hand. Meerdere hits blijken hetzelfde bestand op dezelfde locatie te zijn.

@ hid
  1. Als je een 3rd-party zoekprogramma gebruikt, heb je dan dezelfde problemen? (google desktop doet zoiets volgens mij ook)
  2. Is er iets overeenkomstig aan de bestanden die meerdere keren worden weergegeven? Denk aan datum, type o.i.d.
  3. Misschien - maar dit is buiten mijn kennis - eens een scandisk doen? Mogelijk dat er wat corrupties in je bestandssysteem zijn geslopen. (Dit zou ook echte onzin kunnen zijn, maar baat het niet dan schaadt het niet)

[ Voor 2% gewijzigd door JvW op 27-08-2007 19:25 . Reden: lay-out ]

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Pagina: 1