digitale TV decoder met harddisk via HDMI

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• marchanekamp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-06-2025
Is er een digitale TV decoder met harddisk die een HDMI uitgang heeft en werkt op het netwerk van Casema?

Natuurlijk mag het ook een HD-tv decoder zijn, maar volgens mij zijn die er nog niet met hardeschijf....

[ Voor 4% gewijzigd door marchanekamp op 15-08-2007 09:29 ]

• marchanekamp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-06-2025
kikje bovenstaande bericht....

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-02 09:21
Moet het een stand-alone apparaat zijn, of is een insteekkaart voor PC ook goed?
De TV aansluiten zou dan met een DVI->HDMI convertertje kunnen.

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik denk het wel, deze Topfield werkt zover ik weet op Casema en Home.
Topfield heeft trouwens ook HDTV cable tuners.

Verder komt binnenkort de Dreambox8000 uit, deze kun je voorzien van een DVB-C tuner, maar dat ligt wel in een veel hogere prijsklasse.

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Madshark schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 22:02:
Ik denk het wel, deze Topfield werkt zover ik weet op Casema en Home.
Voor zover mij bekend werken de Topfield TF5100PVRc en de TF5200PVRc niet bij de Irdeto kabelbedrijven waar Casema deel van uitmaakt.

Als je geen haast hebt kan je wachten op de Scientific Atlanta 8455DVB HDTV PVR die Casema als eerste ingebruik gaat nemen. Exacte datum is nog niet bekend evenals de definitieve specificaties van dit apparaat. Verder is er nog geen PVR met HDMI uitgang onder de aanbevolen kabel ontvangers van de Irdeto kabelbedrijven. De enige kabel ontvanger met HDMI aansluiting is op dit moment de Samsung DCB-H360R HDTV ontvanger, maar die heeft geen HDD.