Situatie;
PC Herstart zich na het laadbalkje van windows xp pro sp2.
PC opnieuw geinstalleerd,
Nu hetzelfde probleem.
Ook geeft hij, als ik de windows xp cd erindoe, en via deze opstart aan dat de schijf 100% leeg is, terwijl dit niet het geval is. Precies hetzelfde liet hij zien bij de vorige installatie van xp. Deze heeft het ongeveer 7 dagen gedaan nadat ik dus nu hetzelfde probleem heb.. Hierdoor mijn vermoeden dat de schijf stuk is. Wat ik gedaan heb is het volgende;
alle pci & agp kaarten eruit, onboard apparaten uitschakelen muv vga
icm andere ide kabels & voeding
ontkoppelen van cd-speler/dvd brander
Dit heeft geen verbetering opgeleverd.
Ook heb ik de schijf aangesloten op een andere pc en gecheckt op bad sectors, deze waren er echter niet. Is het nu toch de schijf die stuk is of Kán het ook aan het geheugen liggen
PC Herstart zich na het laadbalkje van windows xp pro sp2.
PC opnieuw geinstalleerd,
Nu hetzelfde probleem.
Ook geeft hij, als ik de windows xp cd erindoe, en via deze opstart aan dat de schijf 100% leeg is, terwijl dit niet het geval is. Precies hetzelfde liet hij zien bij de vorige installatie van xp. Deze heeft het ongeveer 7 dagen gedaan nadat ik dus nu hetzelfde probleem heb.. Hierdoor mijn vermoeden dat de schijf stuk is. Wat ik gedaan heb is het volgende;
alle pci & agp kaarten eruit, onboard apparaten uitschakelen muv vga
icm andere ide kabels & voeding
ontkoppelen van cd-speler/dvd brander
Dit heeft geen verbetering opgeleverd.
Ook heb ik de schijf aangesloten op een andere pc en gecheckt op bad sectors, deze waren er echter niet. Is het nu toch de schijf die stuk is of Kán het ook aan het geheugen liggen