Toon posts:

AGP4x op KT133

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben bezitter van een Abit KT7 (KT133 chipset) met daarop oa. een Matrox G400 DH 32MB...de chipset en de kaart kunnen allebei 4x AGP aan, maar ik kom maar tot de 2x...
Sandra laat dat zien nl. en powerstrip!
ik heb de VIA 4-in-1 drivers geinstalleerd, wat kan het probleem zijn?

• Dr Nix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 12:42

Dr Nix

a.k.a. Dr. Nix

Even in bios kijken of agp4x wel enabled is

Een koe is en blijft een merkwaardig beest!

Verwijderd

Topicstarter
oja: in het bios in aGP4x enabled :)

Verwijderd

ik hoorde dat je tijdens je via 4in1 install een optie krijgt om turbo aan te zetten, wat dus 4x zou moeten zijn, zelf kreeg ik die optie nooit, en bij mij draait ie volgens Sandra ook op 2x, terwijl ik em in bios ook op 4x heb staan.

Verwijderd

Topicstarter
hmmz,, ja vreemd he?

nouja niet dat het zoveel boeit want de meeste games leunen nog niet zo op de AGPbus, maar toch voor het mooi-staan he :)
nu kan je je geen AGP4x-er noemen >:)

Verwijderd

Op zaterdag 10 februari 2001 19:36 schreef Lord_spawn het volgende:
hmmz,, ja vreemd he?

nouja niet dat het zoveel boeit want de meeste games leunen nog niet zo op de AGPbus, maar toch voor het mooi-staan he :)
nu kan je je geen AGP4x-er noemen >:)
idd, je merkt er niet echt veel van. Ik heb het nu ook alleen maar aanstaan voor de leukigheid. (ApolloPro133A chip)

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 13:52

afterburn

No more...

Download even de Matrox Tweakutil van de Matrox site. Kun je AGPx4 aanzeten (en overclocken en D3D/OpenGL settings)

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Verwijderd

Huisgenoot van met heeft ook een KT133 Mobo en een Martox G400 DH. In het control pannel staat ie als PCI!?!?! kaart.. ook wel te merken aan de snelheid.. heeft dat hier ook iets mee te maken?

Waar kan hij de 4in1 upgrade voor z'n via chipset halen??
Pagina: 1