Bestand Downloaden

Pagina: 1
Acties:

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
- gewoon downloaden van www.speedbit.com met internet explorer 7 --> error bij 99% De verbinding met de server is niet normaal beeindigd

- gewoon downloaden van www.speedbit.com met firefox 2 --> error bij 99% kan niet lezen van bronbestand of iets in die trend.

- gezocht naar allerlei mirrors op internet. Onder andere rapidshare etc etc. Ook zip en rar files gaven dezelfde errors zowel in ie en ff.

- door iemand laten downloaden in NL en dan via msn versturen en ook laten renamen naar .bak of naar iets anders --> bestand komt gewoon niet binnen.

- door iemand anders laten mailen naar mijn gmail en hotmail.. Ook ingepakt en renamed. --> bestand komt wel binnen maar bij extracten kreeg ik een lege map. en runnen vanuit de zipfile gaf de error "cannot execute file"

- downloaden met download accelerators die ook kunnen resumen. -> bestand komt beschadigd binnen en kan niet uitgevoerd worden.

Heb dit geprobeerd op mijn laptop met NL XP PRO en op 2 andere pc's, overal hetzelfde. Voor de rest kan ik echt alles wat ik maar kan bedenken downloaden en extracten etc. Heb alles ook echt uitgezet zoals Windows firewall en NOD32. Voor de rest draait er niks.

[ Voor 34% gewijzigd door Executor16 op 25-12-2013 15:24 ]

• buggienuk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-07 10:09

buggienuk

lekker buggie

Kunnen die vrienden van jou het bestand wel goed openen/gebruiken?

Ook bekend op XBL als buggienuk

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-07 12:59
Ik ken die video accelerator niet maar je bent er van op de hoogte dat routers met virusscanners pas een bestand als geïnfecteerd merken als hij al compleet binnen is op de router?

Met andere woorden, het allerlaatste stukje komt niet aan als je achter een router met virusbeveiliging zit als je een bestand wat geïnfecteerd is wilt downloaden.

• Executor16
  • Niet online
@buggienuk: Ja, heb het aan 2 gasten gevraagd. daar draait het gewoon goed.

@GH45T: die file is zeker clean. komt van de officiele site af. daarnaast heb ik ook allerlei mirrors geprobeerd en vriend laten uppen naar zijn eigen webspace. En ik weet hoe ze werken.

En dan alsnog. De file renamen zonder extentie en dan nog eens gerarred zou ook infected door de router heen moeten komen.

[ Voor 24% gewijzigd door Executor16 op 15-08-2007 00:01 ]

Verwijderd

Miss gewoon virus programma?

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Probeer je het bestand lokaal telkens in dezelfde map op te slaan?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-05 19:37
Maak eens een checksum van de file, en vergelijk die met het origineel bij iemand anders?
Het klinkt als iets op jouw computer wat niet goed zit...

• Executor16
  • Niet online
@Denniswerf: nope staat ook in de startpost :) firewall staat altijd standaard uit van windows en nod32 helemaal uninstalled voor de grap. voor de rest heb ik er niks op staan trouwens.

@temp00: Nee heb bureaublad en C: geprobeerd. Ook heb ik cache van ff en ie geleegd en met ccleaner alles gecleaned. En sowieso op 2 andere pc's geprobeerd.

• Executor16
  • Niet online
RemcoDelft schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 00:03:
Maak eens een checksum van de file, en vergelijk die met het origineel bij iemand anders?
Het klinkt als iets op jouw computer wat niet goed zit...
Heb meer het idee dat het met deze internetverbinding te maken heeft en de codering van die file of iets dergelijks. Zou dat kunnen? Mijn laptop durf ik te wedden dat er niks mis mee is. En dan nog zou het op die andere 2 pc's wel moeten werken. 1 van die 2 pc's is gister formatted en clean installed met alle updates etc.

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Vaag probleem. Ik zou zeggen alle ANTI programma's die je evt. op je flaptop heb uitzetten, maar dat heb je geloof ik al. FF in veilige modus met netwerk ondersteuning het bestand downloaden?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-05 19:37
Executor16 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 00:08:
[...]

Heb meer het idee dat het met deze internetverbinding te maken heeft en de codering van die file of iets dergelijks. Zou dat kunnen? Mijn laptop durf ik te wedden dat er niks mis mee is. En dan nog zou het op die andere 2 pc's wel moeten werken. 1 van die 2 pc's is gister formatted en clean installed met alle updates etc.
In dat geval zou elke andere download ook fout moeten gaan.... Als er "bitjes kwijtraken" onderweg kan je het downloaden inderdaad net zo goed opgeven tot je weer thuis bent...

• Executor16
  • Niet online
temp00 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 00:11:
Vaag probleem. Ik zou zeggen alle ANTI programma's die je evt. op je flaptop heb uitzetten, maar dat heb je geloof ik al. FF in veilige modus met netwerk ondersteuning het bestand downloaden?
Het enige wat ik nog niet geprobeerd had maar in veilige modus werkt het downloaden dus gewoon wel. En dan in normale modus kan ik gewoon installeren :/

[ Voor 11% gewijzigd door Executor16 op 20-12-2013 01:02 ]

Pagina: 1