Sony HTD-725 SF + Samsung LE32R32B + UPC Digital

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb sinds een maand of 2 digitale tv via UPC.
Ik gebruik als tv een Samsung 32" tv Type LE-32r32b

Voor het geluid heb ik een sony home cinemaset aangeschaft : de Sony HTD - 725SF, dit is een mét dvdrecorder, zodoende heb ik NIET gekozen voor de DVR van UPC, maar de standaard decoder.

Ik heb tot nu toe de gehele set aardig draaien, alleen alles op SCART, en Stereokabels.
Ik zou graag alles er uit willen halen wat er te halen valt, met uitzondering van "zilveren kabels gesmeedt door elven bij maanlicht" :P

Oftewel, welke kabel hoort waar. Zodoende dat ik DIgitaal kan opnemen, zowel geluid als beeld 100%

klein ps-je, welke afstandsbediening adviseren jullie mij ter vervanging van de 4 die ik nu heb? Logitech Harmony?

Ik heb een link naar een foto hieronder geplaatst, waarop alle systemen zoals ik ze hier heb staan thuis, afgebeeld staan. Ik heb vele topics doorgespit, maar door alle wirwar van tips hoe de kabels moeten gaan lopen kom ik er nog steeds niet uit.

mijn verzoek is om iemand de lijnen van de kabels in te tekenen, zodoende dat het voor een ieder gemakkelijk te zien is, hoe het systeem dient te worden geinstalleerd.

http://img130.imageshack.us/img130/2528/sonykn8.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door HyperTrophy op 14-08-2007 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
iemand? klopt nu echt van geen kant meer, moet echt geforceerd apparaten uitschakelen om bij een ander te kunnen kijken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 11:13
Als je er even bij zet wat wat is (zit je TV er ook al bij?) dan wil ik de lijntjes best voor je trekken :) Let wel, aangezien je maar 1 tuner hebt zul je alleen kunnen opnemen wat je op dat moment bekijkt als je per sé digitaal wil kunnen kijken en opnemen!

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
,
_Brake_ schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 05:07:
Als je er even bij zet wat wat is (zit je TV er ook al bij?) dan wil ik de lijntjes best voor je trekken :) Let wel, aangezien je maar 1 tuner hebt zul je alleen kunnen opnemen wat je op dat moment bekijkt als je per sé digitaal wil kunnen kijken en opnemen!
van boven naar beneden

TV

DVD-recorder

UPC Mediabox

Versterker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Ok, hier kun je het plaatje vinden:

www.inlustris.nl/aansluitingen.jpg

Volledig digitaal wordt het trouwens nooit, omdat je settop box en DVD recorder met SCART werken (DVD recorder kan je eventueel nog met component video out op je TV aansluiten ipv de 2e scart kabel!)

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
mja, je komt er niet uit zo. Ik zie dat je het dilemma bent tegen gekomen :
Je hebt de Ethernet van de UPC mediabox met de OPT IN 'SA-CD/CD" verbonden :)

probleem is dus, dat zowel de DVD Recorder als de UPC Mediabox een Coaxiale digitale audio OUT hebben, maar de versterker maar 1 Coaxiale digital IN heeft, maar idd wel 2 optische ingangen. Maar die heb ik in de overige setup niet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
HyperTrophy schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 15:31:
mja, je komt er niet uit zo. Ik zie dat je het dilemma bent tegen gekomen :
Je hebt de Ethernet van de UPC mediabox met de OPT IN 'SA-CD/CD" verbonden :)

probleem is dus, dat zowel de DVD Recorder als de UPC Mediabox een Coaxiale digitale audio OUT hebben, maar de versterker maar 1 Coaxiale digital IN heeft, maar idd wel 2 optische ingangen. Maar die heb ik in de overige setup niet zitten.
Mja, dat wist ik niet...

Maar dan moet je gewoon je hele digitale verhaaltje schrappen, dat is gewoon niet mogelijk met jouw config...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
oftewel Digitaal audio zal niet volledig mogelijk zijn, ala,

maar ik zal het eens proberen met deze opstelling qua scart
hopelijk werkt dat beter,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
Hoe kan ik er voor zorgen dat ik niet constant hoef te switchen tussen audiokanalen : van video 1 video 2 en of dvd? kan ik ook dingen in 1 lijn doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Nee dat kan natuurlijk niet, of je moet zelf elke keer een kabeltje in je versterker omprikken 8)7

Werkt het nu wel beter?

Pagina: 1