Toon posts:

Nieuwe pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen

Voor mijn broer ga ik een nieuwe computer samenstellen voor rond de 700 euro.

Nu had ik het volgende systeem in gedachte

Moederbord ASUS P5K 119
CPU Core 2 duo E6550 165
Geheugen Kingston 2 GB 79
Kast Cooler Master 55
Voeding Cooler Master I green 430 Watt 59
Grafische Kaart Geforce 8800 GTS of de 8600 GTS 259/109

Zijn huidige hardeschijf blijft gewoon net zoals de de dvd speler en diskette station.

Mijn broer speelt vaak medieval total war 2 en dat soort spellen en hij wil voor de komende 3 a 4 jaar klaar zijn en wel van dat soort spellen blijven spelen.

We hebben alleen een vraagteken kan de voeding het systeem aan met de geforce 8800 GTS. Of zouden jullie voor andere onderdelen kiezen.

Alvast bedankt

Verwijderd

Ja hoor, de Coolermaster I green gaat het wel trekken ;) Ik gebruik Zelf de Coolermaster Realpower 430Watt(goedkopere versie) En die draait prima met een X2 3800+ @ 2.6GHZ, 7 HDD's, 2 Branders, bulten neon en fans, en als videokaart de X1950Pro, maar heb een keertje een 8800gts er in gehad en ging prima ;)

Verwijderd

Hey Nico,

nogmaals welkom op GoT. Je bent hier al langer maar gezien je posts niet echt actief. In ieder geval ben je hier niet echt op de juiste plaats, aangezien dit vooral voor grafische kaarten en beeldschermen is. Of de voeding goed genoeg is ligt niet alleen aan de kaart maar aan het gehele systeem, het is trouwens een vraag die je met een beetje onderzoek makkelijk zelf zou kunnen beantwoorden.

Je vraag had beter geplaatst geweest in Complete Systemen & Laptops in het verleden, echter is daar een nieuw beleid: CSL Beleid

Je zou met behulp van Best Buy Guide topicoverzicht al behoorlijk ver kunnen komen. Succes!

Verwijderd

Ik veronderstel dat jou voeding dit wel kan trekken. Ik heb een pentium D830, 2 gig ram, 4 harde schijven, een 7900GT, enz en ik verbruik bijna nooit meer dan 250-260 Watt.

Maar ik weet niet direct iets van het verbruik van een 8800, is even googlen :).

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt mensen.

sorry dennis. Het ging vooral om de grafische kaart en of de voeding het aankon.

Ik ben reageer inderdaad niet veel maar ik lees bijna elke dag. Ik reageer niet zo vaak omdat ik er inverhouding tot jullie niet zoveel verstand van heb.

groeten en echt bedankt voor jullie reacties