Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Embedded player, first frame

Pagina: 1
Acties:

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:28
Hallo,

Ik ben bezig met een project voor een klant, deze wil graag een functie dat er filmpjes kunnen worden upgeload, en dat deze via een embedded speler kunnen worden afgespeelt, de video's die worden upgeload zijn in het .avi,.mpg,.mpeg,.wmv formaat.

Nu speel ik ze op de volgende manier af:

code:
1
<embed type="application/x-mplayer2" pluginspage="http://www.microsoft.com/Windows/Downloads/Contents/MediaPlayer/" width="450" height="340" src="' . htmlentities($result['location']) . '" showstatusbar="1" autostart="1" schowcontrols="1" showdisplay="0" loop="0"></embed>

Dit werkt helemaal goed, maar is het ook mogelijk dat hij niet automatisch begint met afspelen, en dat hij dan wel het eerste frame laat zien?

Want als ik autostart op 0 zet dan laad hij het hele filmpje helemaal niet totdat er op play gedrukt wordt, en dus zie je het eerste framepje helemaal niet.

Alvast bedankt.

edit:

Heb het opgelost, met het programma ffmpeg, die roep ik aan via php, die maakt een schreen van frame x, en die laat ik zien, als ze er op klikken vervang ik het voor de speler :)

[ Voor 9% gewijzigd door ZpAz op 15-08-2007 15:20 ]

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF