Toon posts:

Autoradio, mp3 en usb : merk Pruts ;-)

Pagina: 1
Acties:
  • 5.192 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een radiootje bij de Trekpleister gehaald, natuurlijk verwacht ik geen wonderen, maar eigenlijk doet ie het heel niet beroerd, aardig geluid, nette pre-instellingen indien gewenst maar ook genoeg frutsopties. Cd en radio doen het prima.

Nou zou het ding ook usb en sd/mmc cardjes uit moeten lezen.
Ik heb er een ipod, lavod(ipod kloon), archos (usb host device) en een usb stick aangehangen.

Er gebeurt wel wat, op het stickje gaat het lampje wel knipperen, maar muziek produceren ho maar.

Volgens de specs zou ie wma en mp3 moeten kunnen spelen. Iemand een idee?
Ik krijg in de handleiding geen aanwijzingen over vereiste structuur ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
Merk is (nouja merk) is WatsSound type ASW1130
Maar bespaar je de moeite er is geen google resultaat...

Het ding is een "am/fm-rds digitale ppl tuning radio mmc/sd usb en cd (esp)/mp3/wma 4 in 1 speler" :D

Heb FAT 16 en FAT geprobeerd
Heb wel en geen ROOT folder geprobeerd

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2007 21:03 ]

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-02 08:24
verneukt kaartlezertje? of luxe usb sticks die niet zomaar met de driver van dat ding willen werken ?

edit: voortaan de edit knop gebruiken als je iets wilt aanpassen

[ Voor 25% gewijzigd door Speeddragon op 15-08-2007 00:25 ]

Heel veel lurken, heel weinig posten..

• Willem2
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 16:31

Willem2

Ω is futile

*oeps*

[ Voor 96% gewijzigd door Willem2 op 15-08-2007 07:48 . Reden: niet goed gelezen... :) ]

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

Verwijderd

Topicstarter
Speeddragon schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 00:24:
verneukt kaartlezertje? of luxe usb sticks die niet zomaar met de driver van dat ding willen werken ?

edit: voortaan de edit knop gebruiken als je iets wilt aanpassen
Kaartlezertje zou kunnen, maar het doet wel "iets"... en het is een oud 128 mb cruzertje, lijkt me in orde...

Ik kan wel eens een sd/mmc kaart proberen, alleen moet ik die ergens even lenen...

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:45:
Merk is (nouja merk) is WatsSound type ASW1130
Maar bespaar je de moeite er is geen google resultaat...

Het ding is een "am/fm-rds digitale ppl tuning radio mmc/sd usb en cd (esp)/mp3/wma 4 in 1 speler" :D

Heb FAT 16 en FAT geprobeerd
Heb wel en geen ROOT folder geprobeerd
Is dit hem http://cgi.benl.ebay.be/a...egoryZ14259QQcmdZViewItem ??

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:50

CyBeRSPiN

sinds 2001

Misschien moet je de USB wel als input kiezen?
Ik heb een Medion ding van de aldi, 60 euro, ook dezelfde specs. Die speelt vanzelf vanaf usb als die erin geprikt wordt.

Verwijderd

Topicstarter
ja, dat is idd het enige wat te vinden was, echter het levert geen additionele info op, was mijn mening...

Verwijderd

Ik zag hem ook in het foldertje staan en leek me een niet al te dure oplossing om mp3 in de auto te krijgen (werk nu nog met zo'n cassette bandje met kabeltje). Ben dus ook wel benieuwd naar wat meer info. Kwaliteit viel al niet tegen zei je? Mocht je weten hoe het werkt met usb stick en/of sd card hoor ik dat graag!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 17:07:
Ik zag hem ook in het foldertje staan en leek me een niet al te dure oplossing om mp3 in de auto te krijgen (werk nu nog met zo'n cassette bandje met kabeltje). Ben dus ook wel benieuwd naar wat meer info. Kwaliteit viel al niet tegen zei je? Mocht je weten hoe het werkt met usb stick en/of sd card hoor ik dat graag!
Mijn vriend is meer van de muziek en instellingen prutsen en hij vond het een heel aardig geluid (wel alles naar zijn waarde natuurlijk) Mp3 cd is snel uit te lezen en te bedienen. Ik vraag wel even of hij deze post af maakt voor je info:

over het algemeen leuke kwaliteit, diverse voorgeprogrammeerde muziekinstellingen maar ook genoeg mogelijkheden om je eigen wensen in te stellen. Kortom leuke radio voor niet veel geld.

Verwijderd

Dank je wel voor de info. Echter alweer helemaal uitverkocht in de regio. Volgende keer beter dus!
Pagina: 1