Mijn vriendin wil ook overstappen op een MAC, maar nu wil ze eerst proberen of ze het wel fijn vind werken. Nu had ik ergens gehoord dat je op een normale windows pc ook mac OSX kan draaien. Klopt dit en is dit aan te raden??
Een pc met ramen erinVerwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:05:
Wat is een windows pc?
No animals were harmed in the making of this comment.
Dat kan, alleen mag het niet van Apple, dus mogen we je er hier ook niet mee helpen. Je zou eens kunnen kijken of je in een apple winkel een pc kunt proberen, een tweedehands kunt overnemen of een tijdje een mac huren?
[ Voor 44% gewijzigd door marcieking op 14-08-2007 20:07 ]
Verwijderd
Het kan wel, maar mag niet. We kunnen je daarom niet verder helpen op GoT.Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:05:
Mijn vriendin wil ook overstappen op een MAC, maar nu wil ze eerst proberen of ze het wel fijn vind werken. Nu had ik ergens gehoord dat je op een normale windows pc ook mac OSX kan draaien. Klopt dit en is dit aan te raden??
Ik heb zelf pas de overstap van Windows naar OS X gemaakt (dan wel door het op een normale pc te proberen) en ik ben blij dat ik de overstap gemaakt heb. Overigens is het draaien van OS X op een normale pc niet te vergelijken met een mac, daar draait het echt veel beter op.
Je kan zowat in elk Apple Center de Mac's die beschikbaar zijn uit proberen. Dus gewoon even langst een Apple Center gaan. Ze hebben daar meestal geen probleem dat je een half uurtje zit te spelen, en waarschijnlijk zullen ze wel uitleggen hoe alles werkt.
Good morning, and in case I don't see ya, good afternoon, good evening, and good night!
Een quote uit de Policy Apple Talk (update 10 juni 2007)
Daar kunnen we je hier dus helaas niet mee helpen• Vragen over hoe krijg ik OS X op mijn pc zijn niet toegestaan, dit is namelijk niet legaal.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Als je enigszins googlet zul je vinden dat het op zich best mogelijk is, maar zoals al eerder gezegd is maar het dus niet. Verder moet je er goed rekening mee houden dat je met OSX op een PC tegen het probleem van unsupported hardware aan zal lopen, terwijl OSX op een Mac 'gewoon werkt'. Bij OSX op een PC kan je niet zomaar updaten (want dan werken dingen ineens niet meer), op een Mac werkt t gewoon allemaal prima.
Kortom: niet echt de beste manier om te bekijken of OSX bevalt. Het beste loop je bij een Apple Premium Reseller (Apple Centre) binnen. Zij hebben alle gangbare modellen van Apple staan, en je kan ook rustig met de machines spelen.
Kortom: niet echt de beste manier om te bekijken of OSX bevalt. Het beste loop je bij een Apple Premium Reseller (Apple Centre) binnen. Zij hebben alle gangbare modellen van Apple staan, en je kan ook rustig met de machines spelen.
Launching containers into space
Verwijderd
Beste Comgenie,
Bedankt voor je verhelderende antwoord.
Ik wilde het eerst op google opzoeken maar toen dacht ik vragen is veel makkelijker. Waarschijnlijk stond het ook in de FAQ, maar welke idioot leest die nou?
Groeten Guido
PS. Kan je me de crack van OSX mailen?
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:34:
[...]
Beste Comgenie,
Bedankt voor je verhelderende antwoord.
Ik wilde het eerst op google opzoeken maar toen dacht ik vragen is veel makkelijker. Waarschijnlijk stond het ook in de FAQ, maar welke idioot leest die nou?
Groeten Guido
PS. Kan je me de crack van OSX mailen?
Tevens lapo
Mac OS X draaien op een willekeurige PC is volgens de licentie niet toegestaan:
Voor de mensen die denken dat ze grappig zijn: lees Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics nog 'ns goed door.
Dit staat, zoals anandus al heeft gemeld, ook in de Apple Talk policy. Dit topic gaat daarom op slot.This License allows you to install and use one copy of the Apple Software on a single Apple-labeled computer at a time.
Voor de mensen die denken dat ze grappig zijn: lees Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics nog 'ns goed door.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()