Hi tweakers,
Ik zit met een probleempje..
Het volgende stuk javascript code eerst (sry voor de inline):
Je ziet de smarty statements in de output variablele. Het probleem is dat deze statement niet worden erkend door de smarty engine. Waarschijnlijk omdat ze niet in de pagina worden geladen bij "onLoad" van de body.
De html template (met smarty sjizzle) ziet er als volgt uit:
Mijn vraag is nu: weet iemand een manier om dit te omzeilen? Er dus voor zorgen dat bijvoorbeeld een IF statement ook daadwerkelijk door smarty wordt opgepakt ipv dat de hele statement in de tag wordt geflikkerd.
Ik hoop dat ik een beetje "sense" maak..
bvd
Ik zit met een probleempje..
Het volgende stuk javascript code eerst (sry voor de inline):
code:
1
2
3
4
5
6
| function putPrice(){
if (document.getElementById('huur-koop1').value = "huur_per_maand"){
var output = "<p class=\"price\">Prijsklasse van/tot</p><select name=\"min\<option value=\"60\"{if $get.min=='60'} selected=\"selected\"{/if}>€ 60,- p/m² p/m</option>
document.getElementById('priceDiv').innerHTML = output;
}
} |
Je ziet de smarty statements in de output variablele. Het probleem is dat deze statement niet worden erkend door de smarty engine. Waarschijnlijk omdat ze niet in de pagina worden geladen bij "onLoad" van de body.
De html template (met smarty sjizzle) ziet er als volgt uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| <input onMouseUp="putPrice();" type="radio" id="huur-koop1" name="huur-koop" value="huur_per_maand" {if $hk == "huur_per_maand"} checked="checked" {/if}/>Huur per m² per maand<br />
<div id="priceBlock">
{if $hk == "huur_per_maand"}
<script language="javascript">putPrice1();</script>
{/if}
</div> |
Mijn vraag is nu: weet iemand een manier om dit te omzeilen? Er dus voor zorgen dat bijvoorbeeld een IF statement ook daadwerkelijk door smarty wordt opgepakt ipv dat de hele statement in de tag wordt geflikkerd.
Ik hoop dat ik een beetje "sense" maak..
bvd