Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Google Earth grenzen verdwijnen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik Google Earth opstart krijg ik de aarde te zien met de grenzen en als ik inzoom blijven die grenzen zichtbaar.
Maar als ik de sidemap { linker zoek map } klik verdijnen de grenzen en krijg ik deze niet meer terug.
Als ik Google earth dan weer afsluit en weer opstart gebeurt weer hetzelfde.
De grenzen staat aangevinkt / Heb ook het programma verweidert en weer geinstalleert .
Maar het vreemde vind ik als ik Google Earth opnieuw installeer heb ik weer mijn plaatsnamen die ik gemarkeerd had weer terug , heel erg vreemd vind ik dit.
Die grenzen zijn gele lijnen die normaal altijd zichtbaar moeten zijn .
Als jij de oplossing weet hoor ik dat graag .

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg het programma Google Earth niet helemaal verwijderd .
Heb het volgende gedaan / Google earth verwijderen / dan het volgende : start / zoeken / alle bestanden mappen C & D schijf / zoek : Google earth / alles verwijderen / prullebak leegmaken.
En als ik dan Google earth weer instaleer zijn mijn plaatsen die gemarkeerd zijn niet verloren gegaan en dat wil zeggen dat niet alles is verwijderd.
Hoe kan ik van Google earth echt alles laten verwijderen ?

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

De plaatsen die gemarkeerd zijn, staan in je persoonlijke map: C:\Documents and Settings\<NAAM>\Application Data\Google\GoogleEarth

Maar die blijven volgens mij altijd staan als je deïnstalleerd. Niks bijzonders.

Leek me trouwens niet moeilijk te vinden. :?

[ Voor 12% gewijzigd door _the_crow_ op 20-08-2007 20:17 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf de oplossing gevonden en die los je zo op :
Bij Google Earth ga je naar / extra / opties / 3D weergave / Grafische modus moet staan op Open GL ( standaard ) .
Ik had deze op Direct X staan , en zo vielen bij mij de grenzen weg .

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-11 10:27
Ik heb precies hetzelfde probleem, alleen geldt het dan voor de plaatsen.

De oplossing van dit topic geprobeerd, maar zowel onder OpenGL als Direct X hebben hetzelfde probleem.

Probleem:
De plaatsnamen komen bij het begin goed in beeld, daarna faden ze uit en als de camera rust faden ze weer in. Ik heb het probleem opgenomen en is hier te zien: http://www.youtube.com/watch?v=03a2wJq1KK0

Wie herkent dit probleem of heeft misschien een tip/oplossing?

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-11 10:27
Ik heb zojuist een halve oplossing gevonden.

Als ik de layer "roads" uitvink, dan pakt hij de plaatsnamen wel volledig.

Maar het wil nu juist zo zijn dat ik de roads nodig heb in mijn filmpje... 8)7
Pagina: 1