[DivX] Audio extracting probleempje...

Pagina: 1
Acties:

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025
Ik heb een probleempje met het DivX-en van de Underworld DVD (Everything, Everything).

Ik het de vobs met smartripper naar de HD geripped, daarna met flaskmpeg de video ge-encodeerd.
Nu wilde ik met ac3dec de audio extracten, maar ik krijg steeds deze foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/e.orgut/icons/audioerror.gif

Hij liep nu al een half uur te ratelen met deze errors.

Weet iemand wat het kan zijn..? En misschien aan andere (betere?) manier om een .wav te extracten uit de .vob's..?

PS. het beeld is wel gewoon goed geworden.

Verwijderd

probeer een ander programmatje zal ik zeggen ik weet ook niet waar het aan ligt maar je kan ook gewoon de .vob files selecteren en kopieren naar je hardeschijf je hoeft ze inet speciaal te rippen dan kan je ze later vanaf je hardeschijf bewerken en dan hoeft dat iet van af de cd (ik kopieer ze altijd i.p.v rippen :o)

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Gebruik Graphedit eens.

www.doom9.net

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• Obi
Op zaterdag 10 februari 2001 14:33 schreef maaktnietzoveeluit het volgende:
probeer een ander programmatje zal ik zeggen ik weet ook niet waar het aan ligt maar je kan ook gewoon de .vob files selecteren en kopieren naar je hardeschijf je hoeft ze inet speciaal te rippen dan kan je ze later vanaf je hardeschijf bewerken en dan hoeft dat iet van af de cd (ik kopieer ze altijd i.p.v rippen :o)
Hmz, het rippen is het probleem niet, dat gaat perfect. Ook het unlocken van alle tracks ging prima.
Het voordeel van rippen met smartripper ofzo, is dat je precies de .vob's ript die je nodig hebt...
Op zaterdag 10 februari 2001 14:39 schreef Majestic het volgende:
Gebruik Graphedit eens.

www.doom9.net
Ga ik nu proberen, thanx! :)

• Obi
En het wil maar niet lukken :(

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Graphedit niet ?

Heb je wel de reg key uitgevoerd ?

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Pagina: 1