[PC/PS2] Raar beeld PS2 via Pc

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-10 12:15
Hallo,

Heb vandaag mijn PS2 via mijn tv kaart (hauppauge) zjin video-in mijn PS2 op mijn PC aan gesloten.
Nu is het zo dat sommige spellen het goed doen maar pas vanaf dat het spel aanslaat, daarvoor heb ik allemaal rarekleuren en blauw beeld knipperend terwijl je wel (in sneeuwvorm) het PS2 logo op het beeld ziet.

En met sommige spe4llen blijft het beeld zo raar doen, zijn er nog dingen waar ik op moet letten met wat ik nu probeer? Of zie ik iets vanzelfspsrekends over het hoofd?? |:(

edit:
automtisch in discussies geplaattst 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door RisingSun op 14-08-2007 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-10 16:15
Een PS2 op een TV-kaart levert over het algemeen een slecht, blurried beeld op. Wat je kunt proberen is:
- Zet je resolutie eens op 640x480 en 256 kleuren.
- Sluit eens iets anders aan op de Tv video-ingang (bijvoorbeeld een digitale camera) en kijk hoe je TV-kaart daar mee om gaat.
- Probeer eens een ander programma. Met powercinema kreeg ik nooit beeld, met Virtualdub weer wel.
- Koop (als je weinig geld over hebt) voor een paar tientjes een (Magic) VGA box
- Koop (als je veel geld over hebt) een TFT scherm met composiet ingang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

OCTheEagle schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:11:
Een PS2 op een TV-kaart levert over het algemeen een slecht, blurried beeld op. Wat je kunt proberen is:
- Zet je resolutie eens op 640x480 en 256 kleuren.
Want een PS2 kan maar 256 kleuren produceren ? :o

0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:05

The Zep Man

🏴‍☠️

Zoals wel vaker gevraagd: meer informatie zou welkom zijn.

Wat voor aansluiting gebruik jij tussen de Playstation 2 en de TV kaart? Welke software gebruik jij om het videosignaal te bekijken? Welk besturingssysteem draai je eigenlijk? :?

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit topic moet ergens anders staan!!!
Spielerij - Problemen & Vragen