"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Verwijderd
Uit deze reaktie had je al kunnen afleiden dat het de verkeerde kant op ging met die thread. Vervolgens blijft het bullshit gehalte even hoog en dan vind je het gek dat er een slotje op komt?Geplaatst door McVirusS (Global mod - 1894) - maandag 05 februari 2001 10:20
--------------------------------------------------------------------------------
Deze thread is gemoved vanuit Programming & Webscripting naar hier, ik vond dat hij hier meer tot z'n recht kwam. Please ignore bullshitreply's.
Je theorie slaat ook nergens op. Je wil een programma op alle miljarden mogelijkheden compilen en dan zal er wel 1 de goeie zijn?!! Mja... euhm wellis een programma van 50MB geschreven? Dan heb je genoeg mogelijkheden om er de rest van je leven mee bezig te zijn...
Het gaat echt helemaal nergens over, sorry. Het kan niet en je lult gewoon echt uit je nek. (je weet gewoon niet waar je het over hebt)
Een C++-spellingscontrole is nog effectiever.
Dus... daarom is het topic dicht.
of jij begrijpt het gewoon niet... dat zie je al aan het feit dat jij in deze topic er gewoon op door gaat....Op zaterdag 10 februari 2001 13:26 schreef CyberJunk86. het volgende:
[..]
Uit deze reaktie had je al kunnen afleiden dat het de verkeerde kant op ging met die thread. Vervolgens blijft het bullshit gehalte even hoog en dan vind je het gek dat er een slotje op komt?
Je theorie slaat ook nergens op. Je wil een programma op alle miljarden mogelijkheden compilen en dan zal er wel 1 de goeie zijn?!! Mja... euhm wellis een programma van 50MB geschreven? Dan heb je genoeg mogelijkheden om er de rest van je leven mee bezig te zijn...
Het gaat echt helemaal nergens over, sorry. Het kan niet en je lult gewoon echt uit je nek. (je weet gewoon niet waar je het over hebt)
Een C++-spellingscontrole is nog effectiever.
Dus... daarom is het topic dicht.
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
facmorumOp zaterdag 10 februari 2001 21:00 schreef GollemIII het volgende:
Ja, waar blijft die reactie. En waar blijft die macforum
Verwijderd
Ook goed!Op zaterdag 10 februari 2001 21:07 schreef achappey het volgende:
[..]
facmorum
Verwijderd
wat wou je nog horuh jonguh..?!Op zaterdag 10 februari 2001 20:55 schreef achappey het volgende:
geen reactie meer cyberfunk?
Verwijderd
Zo is het maar net. Want de maatschapij....dat zijn wij ! horuh jonguh..?!wat wou je nog horuh jonguh..?!
waarom jij die topic dicht gooit en hier vrolijk verder gaat met de discussie....Op zondag 11 februari 2001 16:33 schreef CyberJunk86. het volgende:
[..]
wat wou je nog horuh jonguh..?!
lol, idd geeft hij ff het goeie voorbeeldOp zondag 11 februari 2001 23:16 schreef AMADEUZ het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Want de maatschapij....dat zijn wij ! horuh jonguh..?!
/me is in een sarcastische bui vandaag
Verwijderd
IK ? Topic dichtgooien?!Op zondag 11 februari 2001 23:25 schreef achappey het volgende:
[..]
waarom jij die topic dicht gooit en hier vrolijk verder gaat met de discussie....
sorry, misverstand... waarom reageert diadem niet???Op zondag 11 februari 2001 23:33 schreef CyberJunk86. het volgende:
[..]
IK ? Topic dichtgooien?!ach get real man, ik ben een normale user, geen mod o.i.d.