Nokia neemt 46 Miljoen BL-5C batterijen terug

Pagina: 1
Acties:
  • 1.134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-08 21:31
Op mijn is helaas de accu van mijn Nokia E60 ontploft (een BL-5C), na onderzoek komt Nokia met de volgende actie:
HELSINKI - Nokia, 's werelds grootste producent van mobiele telefoons, heeft dinsdag gewaarschuwd dat een veelgebruikt type batterij mogelijk oververhit kan raken. Gebruikers die een 'BL-5C' batterij hebben, die tussen december 2005 en november 2006 is geproduceerd, kunnen deze kosteloos laten vervangen. Hiervan zijn volgens Nokia 46 miljoen stuks op de markt.

Wereldwijd heeft Nokia 100 meldingen van oververhitting binnengekregen bij dit type batterij. Voorzover bekend heeft dit nog niet geleid tot ernstige ongelukken. De oververhitting kan optreden bij het opladen van de batterij.

De batterijen zijn gemaakt door elektronicaconcern Matsushita. Dit bedrijf zal voor een deel van de kosten van het terugnemen van de batterijen opdraaien. Het is nog onduidelijk hoe hoog deze kosten kunnen oplopen.

(c) ANP
Mijn geval:
Afbeeldingslocatie: http://tim.cooijmansadvies.nl/DPZ/CRW_5389_.jpg

Ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn met dezelfde ervaringen?

Edit:
Bij Battery Replacement kan je checken of je batterij in de risicofactor zit:
Battery Replacement

[ Voor 9% gewijzigd door 0fbe op 14-08-2007 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel een BL-5C in mijn Nokia zitten, geen idee wanneer deze is geproduceerd (Hongarije).. Staat er verder niet op?

Heb er in ieder geval gen last mee gehad :-?

edit:
Product Advisory: Nokia BL-5C battery

Your battery is not among those manufactured by Matsushita between December 2005 and November 2006 and your battery will not be replaced.

www.nokia.com

YEY :D

[ Voor 40% gewijzigd door een moderator op 15-08-2007 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
ik lees dit kijk naar mijn batterij van mijn nokia en ja hoor een bl-5c. Hoe kun je zien dat de batterij tussen december 2005 en november 2006 gemaakt is ?

dat wordt nog een hele toer zowat de hele familie loopt hier met dezelfde type nokia rond of iig een nokia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
Defector schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:38:
ik lees dit kijk naar mijn batterij van mijn nokia en ja hoor een bl-5c. Hoe kun je zien dat de batterij tussen december 2005 en november 2006 gemaakt is ?

dat wordt nog een hele toer zowat de hele familie loopt hier met dezelfde type nokia rond of iig een nokia
Ik heb even het linkje erbij gepost van de check...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 12:33
Volgens Nokia-Winkel.nl zit de BL-5C in de volgende toestellen : Nokia 1100, 1101, 1110, 1110i, 1112, 1600, 2300, 2310, 2600, 2610, 2626, 3100, 3120, 3650, 3660, 5200, 5300, 6030, 6085, 6086, 6230, 6230i, 6270, 6600, 6630, 6670, 6680, 6680i, 6681, 6820, 6822, 7600, 7610, E50, E60, N-Gage, N70, N71, N72 en N91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Jippie, ik krijg een nieuwe batterij, ik ben benieuwd :>
Maar bij zoiets gaan er toch altijd weken overheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Niet online
timcooijmans schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:40:
[...]

Ik heb even het linkje erbij gepost van de check...
ja ik zag het ik heb direct gekeken en heb geluk de batterij van mijn telefoon zit niet in de serie die vervangen wordt.

Maar dan nog wordt het een hele toer om thuis al onze nokia's te checken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Lekker dan.. meteen maar ff mijn Nokia 6021 en mijn (oude) Nokia 6230 bekeken.

De 6021 heeft een BL-5B, dus da's ok. Die 6230 is wel zo'n wannabe-bom, toch maar eens laten omruilen dan.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Defector schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:47:
[...]
Maar dan nog wordt het een hele toer om thuis al onze nokia's te checken :P
Dat serienummer is inderdaad nogal lang. Ik vond het al een heel karwei om één zo'n serienummer in te toetsen. Wat de reden precies is van zo'n lang serienummer ontgaat mij een beetje. Alsof ze verwacht hadden 10^30 van die accu's te verkopen.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:25
Ik heb een vraag aan de topicstarter. Jou telefoon is in de fik gegaan/ gesmolten. Waar had je je telefoon op dat moment? In je broekzak en voelde en kreeg je het plotseling warm terwijl er een oude man/ vrouw naast je zat in de bus? :9

Word je telefoon in zijn geheel vervangen?
Hoe is het met de simkaart is die stuk of heb je mazzel? (die zie ik ook nog heel zitten maar bij een vriend was deze eens door gewoon zonnewarmte kapot gegaan (in de zon gelegen 20 min).

Maar zijn aardig wat batterijen.. Zelf ben ik geen Nokia gebruiker. Om de een of andere mannier kan ik maar niet wennen aan dat menu van ze. Sony Ericson, Siemens Benq, Samsung etc geen probleem mee.

[ Voor 10% gewijzigd door Cave_Boy op 14-08-2007 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
Cave_Boy schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 14:25:
Ik heb een vraag aan de topicstarter. Jou telefoon is in de fik gegaan/ gesmolten. Waar had je je telefoon op dat moment? In je broekzak en voelde en kreeg je het plotseling warm terwijl er een oude man/ vrouw naast je zat in de bus? :9

Word je telefoon in zijn geheel vervangen?
Hoe is het met de simkaart is die stuk of heb je mazzel?

Maar zijn aardig wat batterijen.. Zelf ben ik geen Nokia gebruiker. Om de een of andere mannier kan ik maar niet wennen aan dat menu van ze. Sony Ericson, Siemens Benq, Samsung etc geen probleem mee.
Hij lag op te laden (dat doe ik normaal niet in mijn broekzak ;)) De ontbranding kan ook alleen gebeuren tijdens het opladen.

Verder heb ik nog geen duidelijkheid van Nokia over vervanging e.d. (terwijl ik ongeveer 3 weken geleden een melding heb gedaan) Wel kan ik je vertellen dat de telefoon voor uitgebreid onderzoek in Finland is. De simkaart doet het nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

woei, thnx, ff een nieuwe aanvragen:p

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

In mijn E60 geen probleem met de batterij

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voske
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:37
In mijn 2300 ook niet, vanavond m'n vader er maar even op wijzen ...

Be yourself, no matter what they say ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-01 21:59

ikman

weinig posts

heb een 7610 met die bat al een aantal jaar, maar nog niks van gemerkt.
maar gratis nieuwe bat is altijd leuk 8)

mmm net gekeken maar ik heb maar een 18 nummerig cijfer en geen 26.
maar telefoon is ook van voor 2005 dus zal wel goed zitten

[ Voor 37% gewijzigd door ikman op 14-08-2007 15:44 ]

[SPARKPLUGS] [flickr] [ijs1]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Het is wel helemaal in, de batterijen-recall's. Blijkbaar zit de techniek zo dicht op de grens van het maximale dat het er soms ook net overheen kan gaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
ecteinascidin schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:12:
Het is wel helemaal in, de batterijen-recall's. Blijkbaar zit de techniek zo dicht op de grens van het maximale dat het er soms ook net overheen kan gaan. :P
Er moet zoveel mogelijk capaciteit in dat een NTC er niet meer bij kan en dan tsjah...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:14

Spooksel

Spooksel!

Mijn mobiel heeft er ook 1, mijne is echter van een Chinese fabrikant en niet van de Japanse waar het hier om gaat :) Veilige batterij for me, yay!

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ook een BL5C batterij hier, de check op de Nokia site gedaan en ik heb een veilige versie :)

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik heb een zelfde soort accu in m'n gps zitten... Op de Nokia logo's na ziet hij er exact 't zelfde uit, alleen staat er geen typenummer op.
Ben benieuwd of dat ook een bom is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik heb een gevaarlijke versie .. Wordt omgeruild.. wat een baggersite trouwens..kostte wel wat moeite om alles in te vullen, heb vier keer m'n serienummer in moeten vullen voordat die aangaf dat die batterij vervangen moest worden.. :/

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Was toch benieuwd maar de accu van mn oude Nokia 3100 kwam uit Hongarije ipv Japan dus hoef geen actie te ondernemen gelukkig. Blij mee want ik gebruik em nog wel es als reserve foon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:41

Fisico

by Fabian

Toch meer een topic over de accu van een telefoon ipv discussie over hoe Nokia een dergelijke accu kan leveren.

Daarom een move van NSTM naar PDA etc...

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 07-08 16:25

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Hier past `ie inderdaad iets beter... Althans...

Het is niet de bedoel om hier een opsomtopic te creëren met: "Nee, die van mij is veilig" of "Ja, ik ontvang binnenkort lekker gratis een nieuwe"

Iets inhoudelijks is geen probleem natuurlijk :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
Misschien wel leuk om wat achtergrond informatie te vertellen:

De telefoon is dus 's nachts tijdens het opladen ontploft. Toen ik op bed lag hoorde ik een harde knal en toen ik het licht aan deed stond de hele kamer vol met rook (en dat van zo'n batterijtje) Het plastic zat tot op het plafond (moet je eens voorstellen dat door zo'n stukje plastic je dekbed oid was gaan branden)

3 Weken geleden is dit allemaal aan Nokia gemeld en vandaag komen ze dus hiermee terwijl ik al 3 weken zonder zit en volgens Nokia Benelux het onderzoek naar mijn geval nog loopt (en ik nu dus een nieuwe telefoon moet gaan kopen omdat Nokia in die 3 weken niet even naar me toetsel kan kijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:06
Glashelder schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:37:
Ik heb een gevaarlijke versie .. Wordt omgeruild.. wat een baggersite trouwens..kostte wel wat moeite om alles in te vullen, heb vier keer m'n serienummer in moeten vullen voordat die aangaf dat die batterij vervangen moest worden.. :/
en daarna nog 4 keer mijn adres in moeten voeren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Niet online
Glashelder schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:37:
vier keer ? hoe bedoel je na 1 keer geeft ie al wel aan als de accu veillig is of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2020
Spooksel schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 17:21:
Mijn mobiel heeft er ook 1, mijne is echter van een Chinese fabrikant en niet van de Japanse waar het hier om gaat :) Veilige batterij for me, yay!
Die van mij is ook 'made in china', maar volgens de website heb ik wel recht op vervanging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Defector schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:19:
[...]

vier keer ? hoe bedoel je na 1 keer geeft ie al wel aan als de accu veillig is of niet
Nee ik kwam constant weer op de hoofdpagina terecht, met dat formulier waar je kan checken of die veilig is..
ColTju schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:18:
[...]

en daarna nog 4 keer mijn adres in moeten voeren 8)7
Dat ging bij mij de 2e keer goed :+

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Niet online
Glashelder schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 12:13:
[...]

Nee ik kwam constant weer op de hoofdpagina terecht, met dat formulier waar je kan checken of die veilig is..
[...]

Dat ging bij mij de 2e keer goed :+
zal wel komen omdat er nu zoveel mensen aan het checken zijn als hun batterij vervangen moet worden.

Ze moeten google ads op die pagina zetten verdienen ze er ook nog wat aan:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de manier van China om werk te houden: maak zoveel mogelijk troep (batterijen en kinderspeelgoed), dan roept de fabrikant dat vanzelf een keer terug en kunnen ze weer opnieuw produceren. Verzekering betaald. Wie is er nou het slimste.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Nja erg rot voor de TS dit, maar in mijn geval ben ik wel heel blij met de service van nokia.
Ik heb een 6230i en die zit ook in die "risico groep", daarom ben ik erg blij dat mijn kostenloos een nieuwe accu word opgestuurd.
Ik moet er niet aan denken als mijn telefoon straks ook de lucht ingaat....

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:16
Hoezo nieuwe kopen? Het moet voor Nokia nu toch wel duidelijk zijn of het allemaal originele onderdelen geweest zijn lijkt me.
Als dat zo is kan Nokia met goed fatsoen maar één ding doen denk ik, jou een compleet nieuw toestel sturen met excuses erbij.
Na al die notebook accu's zouden alle fabrikanten onderhand zelf de kwaliteit van hun Lion accu's in de gaten moeten houden, ze kunnen nu nog moeilijk zeggen dat ze dit fenomeen niet kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
RobbieT schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 20:21:
Hoezo nieuwe kopen? Het moet voor Nokia nu toch wel duidelijk zijn of het allemaal originele onderdelen geweest zijn lijkt me.
Als dat zo is kan Nokia met goed fatsoen maar één ding doen denk ik, jou een compleet nieuw toestel sturen met excuses erbij.
Na al die notebook accu's zouden alle fabrikanten onderhand zelf de kwaliteit van hun Lion accu's in de gaten moeten houden, ze kunnen nu nog moeilijk zeggen dat ze dit fenomeen niet kennen.
Klopt en dat is ook hun recht maar dat kunnen ze toch wel binnen 2 weken doen? Ik bedoel ik heb 3 weken geleden alles gemeld en heb nu onderhand wel weer een ander toetsel nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan H.
  • Laatst online: 22-08 16:26
Nou, we zijn nu al wel weer een paar dagen verder: heeft er al iemand iets gehoord van Nokia?
Een mail, of gewoon al die nieuwe accu?

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Ik heb ook nog niets gehoord van Nokia, heb het op de dag dat het naar buiten kwam ingevoerd op de website.

Ik heb daarna zelfs nog geen bevestigingsmail ontvangen, beetje vreemd allemaal.

• 0fbe
Zelfs ik (met die ontplofte accu) heb nog niks gehoord. Go figure :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Laatst online: 15-08 10:16
timcooijmans schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 14:17:
Zelfs ik (met die ontplofte accu) heb nog niks gehoord. Go figure :|
Heb je nu al wel iets vernomen?
En heeft iemand hier al iets van Nokia gehoord ivm de omruilactie?
Als ik mijn serienummer weer invul op de nokia-site, krijg ik dit lijstje te zien:
Date Status
2007-08-16 Serial number added to the system.
2007-08-19 Address information analyze initiated.
Verder nog niets via Nokia vernomen.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
TD-er schreef op maandag 24 september 2007 @ 12:35:
[...]

Heb je nu al wel iets vernomen?
En heeft iemand hier al iets van Nokia gehoord ivm de omruilactie?
Als ik mijn serienummer weer invul op de nokia-site, krijg ik dit lijstje te zien:

[...]

Verder nog niets via Nokia vernomen.
We zijn al een stuk verder (lees: ik heb al contact gehad. Ik heb echter nog steeds geen vervangende telefoon/vergoeding/technisch rapport over mijn telefoon na 9 weken...)

Is er iemand die al een vervangende accu heeft mogen ontvangen?

Misschien is het tijd dat we Nokia over dit alles wat (negatieve) publiciteit geven...

[ Voor 6% gewijzigd door 0fbe op 24-09-2007 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-08 22:06
Heb mijn accu ontvangen.. vorige week zondag aangevraagd, en afgelopen vrijdag werd hij keurig door de DHL afgeleverd... oude accu gewoon netjes teruggestuurd :)
Op telecomvergelijker zijn er ook al veel mensen die hem hebben ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
timcooijmans schreef op maandag 24 september 2007 @ 12:46:
[...]

We zijn al een stuk verder (lees: ik heb al contact gehad. Ik heb echter nog steeds geen vervangende telefoon/vergoeding/technisch rapport over mijn telefoon na 9 weken...)

Is er iemand die al een vervangende accu heeft mogen ontvangen?

Misschien is het tijd dat we Nokia over dit alles wat (negatieve) publiciteit geven...
Even heel strikt genomen hoor jij alleen dingen te horen/regelen met het bedrijf wat jou de telefoon verkocht heeft. (en wij eigenlijk ook met onze accu's)
Kijk het is natuurlijk erg raar dat Nokia zo lang doet over een rapportje maken van een geval wat toch echt heel anders uit had kunnen pakken, maar volgens mij zou jij via de verkopende partij een nieuw (of tijdelijk leen-) toestel moeten regelen.
Ik denk dat het na 9 weken niet heel erg handig is om het lopende proces te verstoren, maar mischien is het geen gek idee voor jou om even bij Nokia aan de bel te trekken om een nieuw toestel. Mogelijk dat ze zelf niet doorhebben dat jij geen nieuw toestel hebt gehad, of in elk geval kan het geen kwaad om ze die uitweg te bieden ;)

Of er iemand anders al een of andere reactie van Nokia heeft gehad omtrend de omruil-actie was ik dus ook benieuwd naar. Maar aan de andere kant kan ik mij ook goed voorstellen dat ze geen 48 miljoen accu's op voorraad hebben en het dus niet meteen kunnen omruilen.

Negateve publiciteit voor Nokia kan volgens mij altijd nog wel als ze besluiten dat jouw uitgefikte toestel niet vervangen gaat worden wegens <vul onnozele reden in>.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
TD-er schreef op maandag 24 september 2007 @ 12:59:
[...]

Even heel strikt genomen hoor jij alleen dingen te horen/regelen met het bedrijf wat jou de telefoon verkocht heeft. (en wij eigenlijk ook met onze accu's)
Kijk het is natuurlijk erg raar dat Nokia zo lang doet over een rapportje maken van een geval wat toch echt heel anders uit had kunnen pakken, maar volgens mij zou jij via de verkopende partij een nieuw (of tijdelijk leen-) toestel moeten regelen.
Ik denk dat het na 9 weken niet heel erg handig is om het lopende proces te verstoren, maar mischien is het geen gek idee voor jou om even bij Nokia aan de bel te trekken om een nieuw toestel. Mogelijk dat ze zelf niet doorhebben dat jij geen nieuw toestel hebt gehad, of in elk geval kan het geen kwaad om ze die uitweg te bieden ;)

Of er iemand anders al een of andere reactie van Nokia heeft gehad omtrend de omruil-actie was ik dus ook benieuwd naar. Maar aan de andere kant kan ik mij ook goed voorstellen dat ze geen 48 miljoen accu's op voorraad hebben en het dus niet meteen kunnen omruilen.

Negateve publiciteit voor Nokia kan volgens mij altijd nog wel als ze besluiten dat jouw uitgefikte toestel niet vervangen gaat worden wegens <vul onnozele reden in>.
Je punt is correct, het feit is dat Nokia de klacht heeft aangenomen en ook zijn verantwoordelijkheid heeft laten blijken. Er was nog meer schade naast de telefoon waar de verkoper niet verantwoordelijk voor is (maar Nokia wél) En natuurlijk hebben ze ook het recht om te onderzoeken of ik wel een orginele accu en oplader heb gebruikt (alhoewel in het geval van een oplader: stroom is stroom, 5V=5V, maar goed het was een orginele) Alleen dat dit vervolgens 9 weken moet duren vind ik vervelend...

[ Voor 8% gewijzigd door 0fbe op 24-09-2007 14:50 ]

• Naboo
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

Ik las het vandaag echt per puur toeval op de Vodafone website, mijn batterij was al misvormd.
Heb dus meteen ff me informatie ingevuld en krijg dus ook een nieuwe opgestuurd.

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 11:54
Ook ik heb nog geen batterij mogen ontvangen, gelijk de eerste dag m'n gegevens ingevuld...

Vind het maar lang duren in ieder geval.

Dacht er weer aan toen ik weer las van iemand dat z'n batterij 'ontploft' was :/

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
Ik heb trouwens sinds deze week een nieuwe Nokia E60. Hopelijk handelt Nokia de rest ook goed af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Niet online
timcooijmans schreef op zondag 30 september 2007 @ 09:43:
Ik heb trouwens sinds deze week een nieuwe Nokia E60. Hopelijk handelt Nokia de rest ook goed af.
Ach, deze stond ook nog in mijn bookmarks ;)

Het schiet niet echt op eerlijk gezegd. Toch maar eens een mail sturen naar Nokia...

OMG, wat een toeval..
*O*Hij is binnen*O*

Mmm. blijkbaar willen ze de oude terug... ;)

[ Voor 13% gewijzigd door niels88 op 19-10-2007 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
En ik haal hier net een hele grote enveloppe uit de bus van DHL met de nieuwe accu.

Nog even een tip, mocht je op de een of andere manier op een gegeven moment niet meer weten wat de oude is... De nieuwe accu staat op dat 'ie 1020 mAh is, op mijn oude accu stond geen capaciteit vermeld.

[ Voor 55% gewijzigd door TD-er op 19-10-2007 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Niet online

Bram

..........

Wel vreemd dit, ik heb 2 maanden geleden ook een nieuwe batterij aangevraagd. Alle gegevens op de website ingevuld maar nog steeds niets ontvangen.

Nu wilde ik op de website mij nogmaals aanmelden en nu geeft de website aan dat de batterij niet hoeft te worden vervangen.

Meer mensen die dat hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Bram schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:30:
Wel vreemd dit, ik heb 2 maanden geleden ook een nieuwe batterij aangevraagd. Alle gegevens op de website ingevuld maar nog steeds niets ontvangen.

Nu wilde ik op de website mij nogmaals aanmelden en nu geeft de website aan dat de batterij niet hoeft te worden vervangen.

Meer mensen die dat hebben?
Waarschijnlijk is die serienummer geschrapt/gemarkeerd als zijnde vervangen

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Niet online

Bram

..........

Kan iemand die zijn batterij al heeft ontvangen eens kijken wat er gebeurt als je dit nogmaals invoert op de nokia site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

Ja ik zit hier ook nog steeds te wachten en ik hoor er maar niks over. Heb ook op de eerste dag al dat formulier ingevuld. Ik had die nieuwe batterij eigenlijk al lang verwacht, maar zo te zien ben ik niet de enige en blijft het dus gewoon wachten.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puchelaar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09-2024
Hmm, ik zag anderhalve week terug dit topic, heb het nummer ingevuld en inmiddels de nieuwe al een dag of 5 in m'n E50 zitten. Heb het nummer van de oude niet bewaard, dus kan 'm niet nog een keer invullen, maar als je langer dan een week moet wachten zou ik er toch eens achteraan proberen te bellen/mailen/o.i.d.

/edit: en je moet de oude opsturen ter controle, dus ik kan het ook niet meer checken.

[ Voor 12% gewijzigd door puchelaar op 08-11-2007 12:19 ]

Pagina: 1