Toon posts:

UltraPlex40Max & Plexwriter4/2/20 Flex?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik wil dit kopen... is dit flex?

Welke SCSI controller moet ik dan hebben? +/- 150 piek!

Ik weet dat weinig is maar ik wil voor weinig geld goed CD branden, zonder Bufferunder runs e.d.

Cheers!

Verwijderd

Topicstarter
Please reply....

:'(

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Als je het goedkoop wil houden dan zou ik een Adaptec 2904 kopen. Ideaal voor SCSI cd/dvd spelers/schrijvers.

Maar als je geen buffer underruns wil hebben ben je denk ik goedkoper uit met een IDE Lite-On brandertje. Heb je ook nooit buffer underruns mee.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Topicstarter
Merk je dit niet in de performance?

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Niet echt.

Maar je systeem is snel genoeg. Aleen bij het renderen van 3D studio max zooi is het wel een beetje te merken

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Ik brand ook met een Plexcombi op een Adaptec 2904, gaat perfect en ik kan gewoon doorgaan met waarmee ik bezig was (niks dus ;)).

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
Dus ik kan dit kopen icm een 2904 SCSI kaart en dan fikt hij lekker?

Nog verdere opmerking?

Merk ik veel verschil tov mijn huidige CD-Rom speler?

:Y)

Verwijderd

Kort samengevat: IDE is niet sneller dan SCSI tegenwoordig... SCSI is handig bij meerdere schijven, aangezien het dan sneller is. Ook is een SCSI systeem over het algemeen wat stabieler in dataverkeer. Daarnaast maakt SCSI het bijvoorbeeld mogelijk lekker te fikken, terwijl je gewoon aan het gamen bent. Maar dit is vooral te wijden aan het feit dat de data dan via een andere bus loopt...

Maar aan jou bericht te zien wil je enkel SCSI om van buffer underuns af te zijn en dan is SCSI toch echt overbodig. Tegenwoordig zijn er van Plextor burn-proof branders verkrijgbaar die gewoon ff een pause nemen als ze hun buffer niet meer vol krijgen. Mijn advies: koop een goede IDE brander ( Plextor recommended :) ) en bespaar je de 'tijd en moeite' van SCSI... Bovendien zal het je hoogstwaarschijnlijk nog heel wat knaken schelen ook.

Hoop dat je hier wat aan hebt :P

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
moeilijk? SCSI was hier gewoon plug'n play, kaart erin branders aansluiten en dat was het.
Heerlijk systeem vind ik, maar het kost idd wel wat meer.

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1