Hoi. Ik ben een gamer en ik heb nu al een tijdje mijn razor copperhead (nu al bijna jaartje denk?). Het probleem is dat mijn linker muis knop (dus de clickknopje) nu niet meer zo "goed" doet. nya goed.. misschien te goed. Als ik er 1 keer op clickt word er automatisch (soms) als 2clicks beschouwd en dat is dus irritant. Zeker in games als ik single shots wil vuren, dingen wil kopen enzo koopt die er 2 van vanwege de dubbelclick (bij strategie games). Dit probleem is al eerder voorgekomen en ik had die problemen toen in der tijd opgelost door er op te rammen
(op mijn linker muisknop).. ghehe maar nu doet die probleem zich weer voor en het rammen werkt nu niet meer
. Soms is het een singel click maar meestal is het een dubbelclick dat een singel click hoort te zijn. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen? Ik heb mijn muis uit elkaar gehaalt (alleen de boven kant) alles ziet er normaal uit (aan de binnenkant
denk ik ). Ik heb ook die click button aan een andere knop verbonden om te kijken of het aan de muis of comp lag maar op alle andere buttons werkt de click gewoon normaal.. alleen op de linker muis button niet. (Ik heb momenteel de scroll button als click button
maar het is niet echt fijn om zo te gamen..)
Kan iemand mij met die klein probleempje helpen? thanks!!
Kan iemand mij met die klein probleempje helpen? thanks!!