Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Copperhead muis click probleem.

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi. Ik ben een gamer en ik heb nu al een tijdje mijn razor copperhead (nu al bijna jaartje denk?). Het probleem is dat mijn linker muis knop (dus de clickknopje) nu niet meer zo "goed" doet. nya goed.. misschien te goed. Als ik er 1 keer op clickt word er automatisch (soms) als 2clicks beschouwd en dat is dus irritant. Zeker in games als ik single shots wil vuren, dingen wil kopen enzo koopt die er 2 van vanwege de dubbelclick (bij strategie games). Dit probleem is al eerder voorgekomen en ik had die problemen toen in der tijd opgelost door er op te rammen :) (op mijn linker muisknop).. ghehe maar nu doet die probleem zich weer voor en het rammen werkt nu niet meer ;). Soms is het een singel click maar meestal is het een dubbelclick dat een singel click hoort te zijn. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen? Ik heb mijn muis uit elkaar gehaalt (alleen de boven kant) alles ziet er normaal uit (aan de binnenkant ;) denk ik ). Ik heb ook die click button aan een andere knop verbonden om te kijken of het aan de muis of comp lag maar op alle andere buttons werkt de click gewoon normaal.. alleen op de linker muis button niet. (Ik heb momenteel de scroll button als click button ;) maar het is niet echt fijn om zo te gamen..)

Kan iemand mij met die klein probleempje helpen? thanks!!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Razer bellen en om een nieuwe vragen, had ik met mijn G7 ook :) (in mijn geval had ik dan wel Logitech gemaild..)

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Dutch_Razor schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:47:
Razer bellen en om een nieuwe vragen, had ik met mijn G7 ook :) (in mijn geval had ik dan wel Logitech gemaild..)
Ja precies, vind dat je wel degelijk wat kwaliteit mag verwachten voor een hoge prijs voor zo'n muis. Heb zelf ook een copperhead (op laptop) en een habu op desktop. Vind ze superfijn, maar als je support nodig hebt of er iets mis mee vind ik dat je ook goede service mag verwachten. Daar betaal je toch voor? :)

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:31

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Bekend probleem, ik kan het bij die van mij tijdelijk 'fixen' door de linker muisknop echt heeel hard in te drukken, en dan doet ie het weer een tijdje goed. Maar voor zoveel geld zou je natuurlijk beter moeten krijgen, en als je de kans hebt zou ik teruggaan naar de winkel of contact opnemen met Razer.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Oud topic, nieuw probleem voor mij. Op Acer Aspire 150 onder XP met m'n razer copperhead is alles op het bureaublad zoals prullenbak met 1 klik te openen. Iets in verkenner openen is gewoon dubbelklikken.
In firefox is Nieuw Tabblad goed voor de roulette, 1 tot 3 nieuwe tabs openen.
Soms maar minder vaak is snelstarticoon van firefox goed voor 2 firefox instanties.
Je zou denken: ding is stuk. Maar op m'n pc doet ie normaal gedrag vertonen.

Ook nog via razersite die 6.20 firmware update gedaan, en profielen leken gereset naar default.
Ook schakelen via knop onderop naar andere profielen levert geen verbetering op.
Combinatie van 2 issues? Vreemde is dat ik 11 maanden probleemloos heb gewerkt, en laatste maand het ineens voorkomt. Geen windowsupdates gezien die een oorzaak kunnen zijn (alleen security, geen optionele)

Overigens ook het issue uit andere topics dat ie geregeld aan/uit gaat (usb connectie weg); alleen met de razer. Tot ik MS Defender uitschakeld was het na opstarten ploink ploink omdat ie minutenlang aan en uit ging.

[ Voor 23% gewijzigd door tweaktubbie op 14-01-2010 17:42 ]

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'