Heb hier een aantal casebadges te ruil van matrox.
Ben nog op zoek naar: Athlon, Aopen, Nvidia, AMD K6, Amd TB.
Ben nog op zoek naar: Athlon, Aopen, Nvidia, AMD K6, Amd TB.
Verwijderd
Audi A8 W12 6.0
Ik ben toch malle pietje niet!
ik wil die 'harde'Athlon sticker wel ruilen voor 2 Nvidia (zacht)Op zondag 11 februari 2001 10:46 schreef The Legend het volgende:
Ik zoek er ook nog wat van Asus/Nvidia en Abit.......kheb nog wel een harde Athlon.
Verwijderd
Oh ja? Hoe?Op zaterdag 10 februari 2001 22:34 schreef SaURoN het volgende:
Die dingen zijn gratiz bij matrox te bestellen.
Verwijderd
Alle proemn in n drek
Heb nog wel Matrox liggenOp maandag 12 februari 2001 15:39 schreef Bierkameel het volgende:
Ik heb hier nog wel 15 van die harde Aopen badges liggen, iemand ruilen voor een harde Athlon?
Verwijderd
Aldus: casebadges aanvragen bij Matrox kan nog steeds, maar niet meer bij Marije zelf. Ze wordt een beetje gestoord van alle verzoekjesIk krijg nu elke dag ontzettend veel
emails can eindgebruikers met verzoeken voor casebadges maar ik heb geen tijd om met elke Matrox user afzonderlijk te communiceren.
Ik krijg namelijk ook emails die eigenlijk naar ons technical support zouden moeten worden ge-emailed. Nou lijkt dit geen probleem, omdat ik de emails gewoon kan doorsturen, maar... helaas krijg ik alle emails in het nederlands, en moet ik ze eerst vertalen voordat ik ze kan doorsturen. Kost me veel te veel tijd!
Zou je misschien de volgende info kunnen posten:
Voor informatie over producten, casebadges etc: graphic.info.uk@matrox.com
Voor technical suppport: graphic.tech.uk@matrox.com
Aan deze twee adressen kunnen de eindgebruikers (in het Engels) al hun
verzoeken richten, en het scheelt mij een hoop werk! En natuurlijk kunnen ze nog steeds casebadges aanvragen - maar niet bij mij!
Marije Stijnen
Marketing Communications Manager
Matrox Graphics UK