Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10 17:25

SideShow

Administrator

Topicstarter
Hallo

Ik moet hier op mijn werk informatie opzoeken voor mijn baas. Hij wil namelijk zn outlook agenda altijd en overal kunnen raadplegen, het liefst via zijn gsm gewoon. Ik weet van zulke zaken niks af eigenlijk :/ Iemand hiermee ervaring? Onze interne exchange server is ingesteld voor webaccess, maar ik weet niet in hoeverre dat handig gaat zijn van met een gsm op zo een website te surfen...

Iemand tips, ideeën of ervaringen? (Zijn gsm type doet er niet toe nu, desnoods koopt hij een nieuwe die het wél kan)

[ Voor 10% gewijzigd door SideShow op 14-08-2007 09:50 ]

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:47

-ET-

Phone Home

Blackberry kan dat prima

http://www.kpn.com/kpn/show/id=850734

[ Voor 46% gewijzigd door -ET- op 14-08-2007 09:55 ]

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11 16:42
Of je exchange server van buitenaf toegankelijk maken en een GSM regelen (smartphone/PDA van HTC bijvoorbeeld) die zich daarop kan aanmelden. Heb je ook gelijk pushmail functionaliteit e.d.

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:47

-ET-

Phone Home

hangt er vanaf welke versie van Exchange dat is. de oudere versie kunnen het niet standaard volgens mij. Waar je dan ook rekening mee moet houden is het data verkeer.

• codemann
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-11 16:27
Gewoon SyncML !
Ik weet alleen niet of Exchange dat ondersteunt, wij bieden het via onze Mail Server wel aan klanten aan in combinatie met GroupWare :9~

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Als je een Exchange server hebt moet elke Windows Mobile 5/6 telefoon dat toch kunnen.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

- SyncML
- Blackberry BIS
- Blackberry BES
- ActiveSync

Er zijn genoeg mogelijkheden, maar dat had je zelf toch ook wel kunnen vinden met een beetje zoeken? Dit is niet altijd makkelijke materie, maar hoe jij je vraag stel, blijkt dat je jezelf er weinig in verdiept hebt.

Prober zelf eerst eventjes uit te zoeken voor welke optie je zou willen gaan middels de bekende websites. Mocht het dan nog niet geheel lukken, kan je altijd nog op GoT een topic openen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.