Momenteel heb ik een routing probleem, waar ik hoop uit te komen met uw hulp.
situatie:
1 site
1 domein
Alle server Windows 2003 SP2
mailserver (exchange 2003 en is global catalog)
mailserver01 (exchange 2007 W2003 R2 64 bits)
ik heb als handleiding de volgende website gebruikt:
http://www.msexchange.org...ge-Server-2007-Part3.html
Ik heb vervolgens bij part 3 1 van de user mailboxen gemoved naar de exchange 2007 server.
dit ging eigenlijk zonder veel opmerkelijkheden.
De mailbox kan bereikt worden via outlook 2003 echter wanneer een bericht wordt gestuurd blijft deze in postvak uit staan.
eveneens blijven in de ques van de exchange 2003 alle berichten hangen welke bedoeld zijn voor de mailbox op de exchange 2007.
de eventviewer van de exchange 2007 geeft de volgende melding:
The Active Directory topology service could not discover any route to connector CN=bbeyond,CN=Connections,CN=SVRCOX01,CN=Routing Groups,CN=SVRCOX01,CN=Administrative Groups,CN=DMNCOX,CN=Microsoft Exchange,CN=Services,CN=Configuration,DC=cox,DC=local in the routing tables with the timestamp 8/14/2007 5:23:18 AM. This connector will not be used.
Alle andere mailboxen op de exchange 2003 server kunnen wel mail versturen en ontvangen door dat ik daar opnieuw een SMTP connector heb aangemaakt naar de transitioning.
Graag heb ik jullie hulp want ik kom op dit moment niet veel verder.
alvast bedankt
situatie:
1 site
1 domein
Alle server Windows 2003 SP2
mailserver (exchange 2003 en is global catalog)
mailserver01 (exchange 2007 W2003 R2 64 bits)
ik heb als handleiding de volgende website gebruikt:
http://www.msexchange.org...ge-Server-2007-Part3.html
Ik heb vervolgens bij part 3 1 van de user mailboxen gemoved naar de exchange 2007 server.
dit ging eigenlijk zonder veel opmerkelijkheden.
De mailbox kan bereikt worden via outlook 2003 echter wanneer een bericht wordt gestuurd blijft deze in postvak uit staan.
eveneens blijven in de ques van de exchange 2003 alle berichten hangen welke bedoeld zijn voor de mailbox op de exchange 2007.
de eventviewer van de exchange 2007 geeft de volgende melding:
The Active Directory topology service could not discover any route to connector CN=bbeyond,CN=Connections,CN=SVRCOX01,CN=Routing Groups,CN=SVRCOX01,CN=Administrative Groups,CN=DMNCOX,CN=Microsoft Exchange,CN=Services,CN=Configuration,DC=cox,DC=local in the routing tables with the timestamp 8/14/2007 5:23:18 AM. This connector will not be used.
Alle andere mailboxen op de exchange 2003 server kunnen wel mail versturen en ontvangen door dat ik daar opnieuw een SMTP connector heb aangemaakt naar de transitioning.
Graag heb ik jullie hulp want ik kom op dit moment niet veel verder.
alvast bedankt