Toon posts:

MSI KT7 PRO 2.........welke OS??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Even een vraagje voor de MSI gebruikers.....dat ie stabiel is weten we, maar met welke drivers en welke OS doet ie het het best? Win98 SE of Windows ME? Windows 2000 mag natuurlijk ook, niet van die linux zooi, want het is de bedoeling dat een leek achter de computer plaats gaat nemen.

Bij voorbaat dank!!!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Blaat.. neem Windows 3.1 ofzo :Z
Deze vraag komt ook te vaak voorbij.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:03
Windows 4536!!! :Z

Nee ik heb em draaien op win98se en linuxx
sja linux is natuurlijk wel... ow sorry linux mocht niet want das troep he?

Owja Windows ME dus duidelijk niet hiero.

Beetje stomme vraag eigenlijk hoor!!

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Nou sorry hoor, maar ik heb weet ik niet hoe lang niet op tweakers kunnen kijken, dus ik loop nog een beetje achter de feiten aan. Daar wordt nu hard aan gewerkt. Maar ik ben nog niet eerder de vraag tegen gekomen die ik net stelde.

Op mijn AMD-K6-2-450 draait win ME als een trein en win98 niet echt. Bij een ander is het juist net andersom. Is het dan zo gek om te vragen welke ervaringen mensen met MSI hebben dan?

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:03
Ja! want een moederbord alleen bepaalt niet hoe een bepaald besturings systeem erop draait. Dat is van nog veel meer dingen afhankelijk.

Het beste kan je het natuurlijk gewoon uitproberen!!

"Welk besturingssysteem kan ik het beste draaien op mijn PCChips M577?"
Klinkt dat niet een beetje raar?
offeh:
"Is de Abit KT7 beter in windows 98 of moet ik daarvoor toch die Asus hebben?"

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• printerman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-07 15:35
Hier is mijn ervaring.
Ik gebruik het meeste Win2k en dat gaat zonder problemen. Daarnaast heb ik Win98se geinstalleerd voor spelletjes en ook die draait goed. In de toekomst ga ik mijn hd formateren en opnieuw van software voorzien en dan gaat Win98se eraf, omdat de spellen die ik speel of onder DOS of onder Win2k draaien. uiteraard is Win2k het stabielste van de 2 M$ grafische systemen.

Verwijderd

Topicstarter
Kijk dit is info waar ik wat aan heb. Kijk het zit namelijk zo. Als ik een PC'tje aan iemand ga verpatsen wil ik natuurlijk wel dat het een beetje fatsoenlijk draait he. Aangezien ik zelf nog geen ervaring heb met de MSI zou k dat grag weten snappie, maar i.i.g bedankt
Pagina: 1