[Hotmail] Kan geen mail ontvangen van bepaald account

Pagina: 1
Acties:

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
Ik heb iets heel erg vreemds:
Mijn moeder kan op haar computer e-mails sturen vanaf haar hotmailaccount naar mijn hotmail account, maar het probleem is dat deze niet aankomen op mijn computer op mijn hotmail account. Ze staan wel bij mijn moeder bij de verzonden berichten. Ze komen WEL aan op mijn computer op het hotmailaccount van mijn vriendin. Ik kan mijn moeder wel gewoon e-mails sturen, maar als ze deze beantwoordt komen ze niet aan bij mij. Ik kan wel e-mails ontvangen van andere vrienden met hotmail accounts. Het probleem is er al ongeveer 1 week. Ik snap er helemaal niets van.

Mag ik concluderen dat het NIET ligt aan het netwerk/PC/ISP/OS van mijn moeder of van mij? Maar dat het probleem zit in mijn hotmail account of haar account?

Wat heb ik al geprobeerd:
1 Hotmail e-mailen, niets gehoord (bestaat er een hulplijn?)
2 Op beide computers van live hotmail naar light versie schakelen
3 Van en naar zoveel mogelijke andere hotmailaccounts mail verstuurd naar mijn PC en haar PC
4 Logisch nagedacht

Zie ik iets over het hoofd? Wat kan ik nog proberen om het probleem te lokaliseren?

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
blok ongewenst junk ofzo? kijk eens in je filters enzo.

• Sneak[3G]
Je bent een held. Ik heb per ongeluk een keer een mail van mijn moeder als ongewenst aangemerkt in plaats van hem te wissen (klikte per ongeluk mis). Daarna heb ik deze mail van ongewest weer naar inbox verplaatst, maar daarmee stond deze nog wel steeds in de lijst van geblokkeerde afzenders.

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Verwijderd

Dus die ongewenst filter werkt wel! :D

• Sneak[3G]
ja en hij werkt zo goed dat je ze zelfs niet meer in je map ongewenst krijgt, maar gewoon nooit meer ziet. De knop wissen en ongewenst zitten ook precies naast elkaar. Dat is voor een idioot als ik dus niet handig. Nu nog iets grappigers:
Mijn moeder kon ook geen mails maar van mijn vader ontvangen, blijkt dat zij PRECIES dezelfde fout als ik heeft gemaakt op bijna PRECIES dezelfde dag. Het zit in de genen dus!