Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
het lukt me niet om van limewire mp3's te downloaden op mijn p1i krijg steeds de melding
dat het via PC suite moet gaan lijkt mij dat ik dan moet downloaden naar de filemanager
en dan naar de map memory stick en probeer dan mijn afspeellijst te slepen naar de map
memorycard en dan gebeurd er dus niks, iemand idee wat ik fout doe of tip. Het lukt
zo wie zo niet vai media player want die blijft maar vragen om een device aan te sluiten
lijkt net of ie de p1i niet herkent.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik heb wel een tip, ja. Boven je shift-toets zit een andere toets, Enter genaamd. Gebruik deze eens om je verhaal op te delen, want op deze manier is het een onleesbare brij van letters.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• flapstaart
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-11 11:21
Ik zou een cardreader halen (als je die al niet hebt) en zo de muziek overzetten naar je toestel. En inderdaad, iets kortere stukjes zin zou prettig zijn om de zaak te kunnen lezen. O-)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik sluit dit topic om meerdere redenen:

1: Je topicstart biedt te weinig informatie.
2: Je verhaal niet duidelijk is, omdat je geen leestekens en/of hoofdletter gebruik.
3: Dit ook gewoon (zonder het warez-tintje*) het algemene topic had gepast.
4: Wij kunnen jouw niet helpen met MP3's omdat wij niet weten of het om 'legale' MP3's gaat.

Dus, probeer het nog een keer in het algemene P1i topic, maar dan iets duidelijker (ook qua leestekens) en dan zonder het 'warez-tintje'.* :)

Het SonyEricsson P1i topic

* Gewoon omschrijven als een bestand gelijk vanuit een programma naar jouw P1i downloaden :P

[ Voor 32% gewijzigd door Ginz op 13-08-2007 21:30 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.