Toon posts:

Samen Swiftech waterjackets kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na mijn vorige topic "Samen Danger Den waterblokken kopen" was er niet veel animo voor... ;( Ik heb nu samen met iemand uit Veldhoven afgesproken om deze topic te plaatsen. We zijn dus al met z'n 2en om deze blokken aan te schaffen. Er zijn 2 waterblokken beschikbaar. 1 Voor Intel's en 1 Voor AMD's. Het AMD blok kost $52.99 en het Intel blok kost $49.95 ex. verzending. Kijk voor meer info op www.swiftnets.com
Als je intresse hebt stuur me dan een email of contact me via ICQ.

Greetz

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Ehh, ff over hun "new mounting" system. Ik heb dus een Kt7-Raid maar ik zie er geen gaten in zitten. Dus hoe krijg ik dat koelblok er dan op?

Verwijderd

Topicstarter
Mmmm ja, das wel raar ja dat je een moederbord met gaten moet hebben wil je het ding kunnen bevestigen... :? Vind ik wel raar zo passen ze niet op een heleboel moederborden... Dan zal er een andere oplossing gevonden moeten worden...

Greetz

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Sorriee!! Foutje, er zitten we gaten in mijn Kt7 raid. Ik had net gelezen in een andere topic dat dit wel mogelijk was. Dus toen heb ik maar ff de schijnwerkper op mijn plank gezet en er zitten dus wel 4 gaten in.

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 21:12

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Celeron_clocker >
ik had gisteren hierover al een topic over geopend gathering.tweakers.net/showtopic.php/123673 was alleen een beetje weggezakt.

dus voor meer info kijk anders even in die thread.

even voor de duidelijkheid, ik ben die iemand uit veldhoven :)

verzend kosten beginnen bij $28 en zijn $3 extra voor elk ander blok (dit is wat ik op de site kon vinden)
dus met 5 man is $40 dus $8 per persoon ipv $28.

ik neem dus het grote amd block :)

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry cosmoOo mijn excuses had je topic niet opgemerkt. Nogmaals excuses.

Maar ik ga voor het Intel socket370 blok bij deze...

Greetz

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Voor mij zijn jullie te laat hiermee, want ik heb er al eentje besteld(bij The Overclockingstore, en de zending is al en route naar me. Alleen nog steeds niet binnen :(. Maar daarover ben ik ze elke dag aan het lastig vallen :P.
Ik zal jullie in ieder geval ff op de hoogte houden of het daar met of zonder Gasket is, want dan kan de prijs misschien nog wel interessant zijn. Antwoord geven op vragen is in ieder geval niet het sterkste punt van die winkel :(.

• cosmoOo
  • Laatst online: 20-05 21:12

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

bump

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• worsie
OK guys, ik heb hem net binnen gekregen, en ik denk dat dit wel interessant is voor jullie :)
Besteld bij http://www.theoverclockingstore.co.uk
Nu de leuke dingen :):
- Prijs is 37 pond ex. VAT, maar op geen enkele factuur die ik tot nu toe gezien heb is de VAT (BTW) vermeld. Ik moet nog even de afschrijving van mijn creditcard afwachten, maar ik weet bijna zeker dat ik dus geen BTW heb betaald :)
- Ik heb hem ontvangen MET gasket voor die prijs (die coldplate die er bij zit is trouwens DIK! 6mm om precies te zijn, en echt perfect gepolijst:)).
Verzendkosten waren 12 pond, en dan zat er ook nog een Enermax power supply en een blue orb bij :) El cheapo in mijn ogen :):).

Verder ziet het geheel er bijzonder strak uit kan ik zeggen.

* worsie kan niet wachten tot ie er mee an spelen, maar moet helaas nog zijn radiator in afwerken en testen :(

[edit]
FF een toevoeging, de versie die ik heb, dus met Gasket, is speciaal voorbereid om te worden gebruikt met peltier. De koperen bodemplaat heeft geen weggefreesde rand aan 1 kant, dus ik vermoed dat je de coldplate dan wel moet gebruiken om hem op de socket te laten passen. Als je dat doet moet je ff nieuwe schroeven kopen, omdat degenen van de coldplate te lang zijn om hem zonder peltier te monteren op de bodemplaat van de cooler.
Maar dan krijg je eigenlijk een te dikke laag koper tussen de proc en het waterblok. Dan kan je beter navragen of ze ook de non-gasket versie kunnen leveren.

• HermeS
  • Laatst online: 11:21
opzich een goed plan, waar ik best aan mee wil/kan werken, maar is dat niet wat veel,

dan kan je hem beter in Nederland bestellen,

kunnen we dan niet beter met zijn allen bij
2cool bestellen, daar kost een alluminum koelblok slecht 25$ . ik denk dat er dan ook meer mensen mee doen.

• worsie
Op maandag 12 februari 2001 20:32 schreef HermeS het volgende:
opzich een goed plan, waar ik best aan mee wil/kan werken, maar is dat niet wat veel,

dan kan je hem beter in Nederland bestellen,

kunnen we dan niet beter met zijn allen bij
2cool bestellen, daar kost een alluminum koelblok slecht 25$ . ik denk dat er dan ook meer mensen mee doen.
Helaas is dit blok niet in nederland te verkrijgen.
En wat betreft de blokken bij 2cool...
Je hebt bij waterblokken net zulke verschillen als bij luchtkoelers
, en dit is dus een van de absolute toppers, samen met de Dangerden blokken denk ik. Daar betaal je helaas ook voor.
Pagina: 1