OK guys, ik heb hem net binnen gekregen, en ik denk dat dit wel interessant is voor jullie

Besteld bij
http://www.theoverclockingstore.co.uk
Nu de leuke dingen :):
- Prijs is 37 pond ex. VAT, maar op geen enkele factuur die ik tot nu toe gezien heb is de VAT (BTW) vermeld. Ik moet nog even de afschrijving van mijn creditcard afwachten, maar ik weet bijna zeker dat ik dus
geen BTW heb betaald

- Ik heb hem ontvangen
MET gasket voor die prijs (die coldplate die er bij zit is trouwens
DIK! 6mm om precies te zijn, en echt perfect gepolijst:)).
Verzendkosten waren 12 pond, en dan zat er ook nog een Enermax power supply en een blue orb bij

El cheapo in mijn ogen :):).
Verder ziet het geheel er bijzonder strak uit kan ik zeggen.
* worsie kan niet wachten tot ie er mee an spelen, maar moet helaas nog zijn radiator in afwerken en testen
[edit]
FF een toevoeging, de versie die ik heb, dus met Gasket, is speciaal voorbereid om te worden gebruikt met peltier. De koperen bodemplaat heeft geen weggefreesde rand aan 1 kant, dus ik vermoed dat je de coldplate dan wel moet gebruiken om hem op de socket te laten passen. Als je dat doet moet je ff nieuwe schroeven kopen, omdat degenen van de coldplate te lang zijn om hem zonder peltier te monteren op de bodemplaat van de cooler.
Maar dan krijg je eigenlijk een te dikke laag koper tussen de proc en het waterblok. Dan kan je beter navragen of ze ook de non-gasket versie kunnen leveren.