Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
met position: absolute; kan je dat wel verwachten. Je kan de profiel-div een min-height mee geven. Dat zou het op een eenvoudige manier kunnen oplossen...
No animals were harmed in the making of this comment.
min-height werkt voor zo ver ik weet niet in IE6, dus dan zou daar het probleem nog steeds ontstaan.Comgenie schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 19:24:
met position: absolute; kan je dat wel verwachten. Je kan de profiel-div een min-height mee geven. Dat zou het op een eenvoudige manier kunnen oplossen...
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Ik dacht altijd van wel... Maja, google geeft dit als 'alternatief' die overal werkt:ZpAz schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 19:26:
[...]
min-height werkt voor zo ver ik weet niet in IE6, dus dan zou daar het probleem nog steeds ontstaan.
http://www.dustindiaz.com/min-height-fast-hack
No animals were harmed in the making of this comment.
Mmm, de container wordt dan wel groter, maar de tekst gaat niet mee omlaag. Is er niet een 'clear' functie oid, netzoals voor gefloate objecten?
Waarom wil je die elementen allemaal absoluut positioneren dan? Zo te zien kun je die avatar gewoon relative plaatsen en daarover heen de mood. Dan wordt je container gewoon zo hoog als het plaatje dat er in zit. En als je bij de mood bottom & right gebruikt staat ie altijd op de goede plek.
Pagina: 1