[2003] Profiel wordt niet volledig verwijderd na afloggen

Pagina: 1
Acties:

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-02 15:47
Ik heb meerdere 2003 (SP2) Terminal Servers draaien in onze netwerkomgeving. nu is er 1 die de kuur vertoont dat hij in document's and settings de map C:\\document's and settings\gebruikersnaam\application data\Microsoft\Internet Explorer

niet verwijderd (de rest wel) als ik in deze map kijk is deze vervolgens wel leeg.

als ik opnieuw inlog met dezelfde gebruiker dan gaat dit wel gewoon alleen maakt hij dan een nieuwe map aan genaamd gebruikersnaam.domein

log ik weer af dan zie ik hetzelfde fenomeen en de volgende keer dat ik dan aanlog zie ik weer een nieuwe map met gebruikersnaam.domein2

dit gebeurt keer op keer in principe werkt alles wel gewoon en krijg ik ook geen klachten van gebruikers maar het lijkt mij dat de roaming profile gewoon netjes volledig moet worden verwijderd zoals dat ook op de andere servers gebeurt (met dezelfde policies)

ik heb met filemon gekeken en zie geen error bij het afloggen, ook met User profile hive services zie ik geen foutmeldingen voorbij komen. iemand een idee?

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-02 17:22
Er zit ook geen verschil in de policy's tussen beide TS servers? Dus ze krijgen dezelfde policy's toe gewezen?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Heb je toevallig op alle servers de UPHC geinstalleerd behalve op de server waar dit probleem zich voordoet? :)

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-02 15:47
elevator schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:48:
Heb je toevallig op alle servers de UPHC geinstalleerd behalve op de server waar dit probleem zich voordoet? :)
Nope sterker nog deze staat nergens geinstalleerd, heb het wel geinstalleerd gehad op de betreffende server en dat maakte dus niets uit.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Mijn ervaring leert dat het geen gek idee is om die tool sowieso te installeren op alle terminal servers, op eentje in een pool gelijke servers zal het weinig uithalen. Voorkomt en repareert veel profielproblemen.
Verder: wat zie je allemaal in userenv.log? How to enable user environment debug logging in retail builds of Windows

Hebben die users misschien certificaten of andere zaken die achterblijven? Staan er ook geen verborgen bestanden?
Rechten op de profielmappen zijn ook niet op een of andere manier aangepast? Of folder redirection wat niet helemaal lekker werkt? Eventlogs staat ook niks in?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters