Ik heb laatst een Antec NSK-2400 kast gekocht. Daarin zit een Gigabyte 945GZM-rev2.1
moederbord.
De hele pc zit mooi in elkaar en alle onderdelen installeerden zonder problemen. Nu heb ik echter een Hauppage WinTV-Pvr 150 PCI TV-kaart gekocht en deze probeerde ik te installeren. Ik krijg hem echter maar half in het PCI-slot. Hij lijkt ergens klem te zitten, maar ik zie niet waar. De backplate is net zo groot en heeft de zelfde vorm als de blinde plaatjes die bij de kast zaten.

Ik heb het bij alle PCI sloten geprobeerd maar hij past nergens.
De PCI-e videokaart installeerde zonder problemen.
Ik wil natuurlijk niets forceren en breken, maar het is wel irritant.
Waar moet ik op letten om hem wel goed geinstalleerd te krijgen? Komt het vaker voor dat een kaart niet past? Die sloten zijn toch standaard?
moederbord.De hele pc zit mooi in elkaar en alle onderdelen installeerden zonder problemen. Nu heb ik echter een Hauppage WinTV-Pvr 150 PCI TV-kaart gekocht en deze probeerde ik te installeren. Ik krijg hem echter maar half in het PCI-slot. Hij lijkt ergens klem te zitten, maar ik zie niet waar. De backplate is net zo groot en heeft de zelfde vorm als de blinde plaatjes die bij de kast zaten.

Ik heb het bij alle PCI sloten geprobeerd maar hij past nergens.
De PCI-e videokaart installeerde zonder problemen.
Ik wil natuurlijk niets forceren en breken, maar het is wel irritant.
Waar moet ik op letten om hem wel goed geinstalleerd te krijgen? Komt het vaker voor dat een kaart niet past? Die sloten zijn toch standaard?
[ Voor 7% gewijzigd door M411007 op 13-08-2007 16:45 ]