Ik heb een applicatie ontwikkeld die eerst 2 excel documenten inleest en vervolgens 1 urenplanning genereert voor alle projecten. Hij werkt op een bepaalde pc niet, bij het inladen van het excel document krijg ik de volgende foutmelding:
Kan ActiveX-onderdeel niet maken
die wijst naar de volgende regel code:
xlBook = GetObject(opn.FileName)
waarbij opn.FileName het excel bestand is dat de gebruiker inleest.
nou had ik op google gevonden dat het aan een office update lag maar diegene wist niet meer welke.
Er stond ook bij dat office opnieuw installeren niet helpt.
Het gaat om office 2003, dan Excel, de betreffende pc heeft sp2, versie nummer is: 11.8142.8132
Ik heb een aantal updates geprobeerd te downloaden vanaf de microsoft office site maar die stonden al op de betreffende pc. Ik weet niet meer waar ik moet zoeken dus hoop dat iemand dit probleem herkend en weet om welke update het gaat of een andere oplossing ?
Kan ActiveX-onderdeel niet maken
die wijst naar de volgende regel code:
xlBook = GetObject(opn.FileName)
waarbij opn.FileName het excel bestand is dat de gebruiker inleest.
nou had ik op google gevonden dat het aan een office update lag maar diegene wist niet meer welke.
Er stond ook bij dat office opnieuw installeren niet helpt.
Het gaat om office 2003, dan Excel, de betreffende pc heeft sp2, versie nummer is: 11.8142.8132
Ik heb een aantal updates geprobeerd te downloaden vanaf de microsoft office site maar die stonden al op de betreffende pc. Ik weet niet meer waar ik moet zoeken dus hoop dat iemand dit probleem herkend en weet om welke update het gaat of een andere oplossing ?