Mappen en submappen sorteren in Outlook

Pagina: 1
Acties:
  • 1.173 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131441

Topicstarter
Onder de inbox heb ik een groot aantal submappen. Als ik de view van de huidige map verander (bv ik sorteer de bovenstaande balk en voeg 'from' of 'to' toe) dan doet hij dit niet bij alle submappen. Per map moet ik dit gaan instellen. Is er een mogelijkheid dit bij 1 map goed in te stellen en vervolgens bij alle mappen te laten gelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-06 21:48
Welke outlook versie?

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
2003, maar dit zal ook gelden voor oudere versies en ook 2007 denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Ik vond dit op google:

http://groups.google.nl/g...12&hl=nl#2d7ed8425497edf2

Een manier op een view op te slaan. Dat kan je gebruiken en dan met een stukje vba code die view op alle mappen toepassen.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dank voor je reactie. Ik kom dit probleem echter vaak bij klanten tegen en heb daarom niet zo'n zin om VBA te gebruiken als een oplossing. Het lijkt mij toch dat Office hier zelf in voorziet. Ik heb de helpfunctie en knowledge base van MS er al op nagezocht, maar nog zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Ok, ik heb ook wat gezocht en niks kunnen vinden over hoe dit in Outlook zelf zou kunnen.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dank je voor je moeite. Iemand anders nog ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:02
Hetzelfde probleem heb ik op mijn werk. Vorige week van alles nagezocht, maar geen oplossing binnen Outlook 2003 kunnen vinden. Volgens een collega schijnt het wel te kunnen, maar de functie kon hij niet vinden. :?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus-nl
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:21
Mocht de sortering corrupt zijn geraakt dan kan je wel opstarten met /cleanviews hier word alles weer naar beginwaarden terug gezet.

http://www.designyourgoogle.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Anoniem: 131441 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 16:18:
Dank voor je reactie. Ik kom dit probleem echter vaak bij klanten tegen en heb daarom niet zo'n zin om VBA te gebruiken als een oplossing. Het lijkt mij toch dat Office hier zelf in voorziet. Ik heb de helpfunctie en knowledge base van MS er al op nagezocht, maar nog zonder resultaat.
Aan de andere kant, ik wil het juist niet op elke map hebben :) Kan me heel goed voorstellen dat dit een functie is die map afhankelijk is.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mijn collega Bertus.nl heeft de oplossing gevonden en inmiddels gepost.
Dank allen!
Pagina: 1