Toon posts:

Bricklevel Arcserve 11.5

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik ben bij een opdrachtgever bezig met de restore van een mailbox (bricklevel) m.b.v Brightstor Arcserve 11.5. Nu loop ik tegen het probleem aan dat als ik de restore opstart (zowel via de quickstart als de wizard) ik wel de store kan zien, maar ik kan de store niet openen om zo de mailbox te selecteren. Als ik de agent op exchange 2003 bekijk dan is deze wel als bricklevel ingesteld. Enig idee?

De aanwezige mailstores worden overigens wel gewoon volledig ge-backuped!

Alvast bedankt voor de moeite en het meedenken.

Mischa

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:55
De juiste backupuser gebruikt? Heb je de gewone of de premium exchange agent?

No production networks were harmed during this posting

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:10
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:00:
Als ik de agent op exchange 2003 bekijk dan is deze wel als bricklevel ingesteld. Enig idee?
Wat geeft je backup log aan, is de backup wel goed gemaakt?

Verwijderd

Als je kiest voor restore, en je klikt met rechtermuisknop op de information store, en kiest voor security en je vult je credentials in. Wat doet ie dan?

En wordt er uberhaupt wel gebackupt op brick level?

Is de exchange agent van CA goed doorlopen met de juiste credentials?

Verwijderd

Anders restore je toch je full backup naar een RSG en gebruik je exmerge om de data naar pst te exporteren?

Verwijderd

Topicstarter
Heren,

bedankt voor jullie input! De gebruiker voor de backup bleek niet lid te zijn van de lokale administartor group op de exchange server.

Thanks!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 23:37:
Anders restore je toch je full backup naar een RSG en gebruik je exmerge om de data naar pst te exporteren?
Nou lijkt me een beetje overkill! Weet je hoelang dit duurt ;)

Verwijderd

Niet zo heel lang met een beetje fatsoenlijke hardware hoor ;) Bovendien is dat de enige manier om 1 mailbox te restoren als je geen bricklevel backup hebt.
http://hellomate.typepad....3/12/the_recovery_st.html

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2007 22:32 ]

Pagina: 1