Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gratis iDeal systeem op simpele website mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Via een bericht op de voorpagina van Tweakers kwam ik op de osCommerce site terecht, waar het me mogelijk leek (gratis) gebruik te maken van iDeal. Is dit nu zo of niet?

En zo ja, op welke wijze zou ik dan makkelijk een site kunnen maken waarop een lijst me te betalen bedragen staan, makkelijk aan te passen enzovoort, het zou hier gaan om een simpele lijst met te betalen bedragen per persoon..

Ideaal zie ik het zo voor me dat je op het bedrag drukt en dan in een iDeal omgeving terecht...

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10 13:15
kijk anders eens op virtuelekassa.nl, voor zover ik weet kun je daar ook gratis gebruik maken van iDeal

Icons are overrated

Verwijderd

Let wel dat je hoe dan ook je jezelf een lading administratie werk op de hals haalt. Het is dus niet zomaar gratis mogelijk gebruik te maken van iDeal hoe dan ook.

Als je een zakelijke rekening hebt bij bijvoorbeeld de Postbank of ING dan heb je wel mogelijkheden gratis gebruik te maken van iDeal (al is dat redelijk beperkt). Informeer anders eens bij je eigen bank over de mogelijkheden van iDeal.

Zoals gezegd, hoe dan ook kost het je geld, maar dit kun je natuurlijk eenvoudig verwerken in je marge op het product (hetzij expliciet, hetzij impliciet).

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:00

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

iDeal is nooit gratis. Je betaalt altijd abonnementskosten voor het gebruik van iDeal. Bij sommige zakelijke rekeningen van deelnemende banken is dit al aangesloten, zoals hierboven is opgemerkt.

Het enige wat gratis is aan osCommerce, is osCommerce zelf. Dit is een open source pakket.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 31-10 23:01
Ik weet dat targetpay.nl dit ook doet.

Kost je geloof ik 70 cent per transactie.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Als je eens gewoon informeert bij je bank?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1