Hallo,
Ik ben bezig met een scriptje. Het script dat ik maak gebruikt javascript, nu is het probleem dat wanneer ik mod_rewrite gebruik dus de url veranderd. En ik dus niet meer gewoon voor mijn AJAX call de directe url kan aanspreken.
Nu wil ik een paar folders omlaag gana maar dit gaat helaas niet, in iedergeval niet op de manieren die ik heb geprobeerd.
Heb google geraadpleegd en deze vond alleen informatie over dropdown menus in javascript.
Ik wil van deze url
www.domein.ext/rootfilderscript/bla/foo/bar/
Naar
www.domein.ext/rootfilderscript/iets/bestand.php
Ik heb de volgende geprobeerd:
./././iets/bestand.php
/././iets/bestand.php
En nog enkele kortere en langere versies van deze 2 probeersels. Niets mocht baten en kreeg een 404.
Wie weet hoe ik dus van folder 1 naar een lager liggende folder kom?
Alvast bedankt.
Ik ben bezig met een scriptje. Het script dat ik maak gebruikt javascript, nu is het probleem dat wanneer ik mod_rewrite gebruik dus de url veranderd. En ik dus niet meer gewoon voor mijn AJAX call de directe url kan aanspreken.
Nu wil ik een paar folders omlaag gana maar dit gaat helaas niet, in iedergeval niet op de manieren die ik heb geprobeerd.
Heb google geraadpleegd en deze vond alleen informatie over dropdown menus in javascript.
Ik wil van deze url
www.domein.ext/rootfilderscript/bla/foo/bar/
Naar
www.domein.ext/rootfilderscript/iets/bestand.php
Ik heb de volgende geprobeerd:
./././iets/bestand.php
/././iets/bestand.php
En nog enkele kortere en langere versies van deze 2 probeersels. Niets mocht baten en kreeg een 404.
Wie weet hoe ik dus van folder 1 naar een lager liggende folder kom?
Alvast bedankt.