Website plotseling onbereikbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

• tim86
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-02 05:30

tim86

Windows user detected

Topicstarter
Hallo iedereen.

Ik heb een vreemd probleem gekregen met mijn webserver. Afgelopen zaterdag is hij plotseling niet meer te bereiken. Ik krijg van zowel Mozilla als Internet Explorer een time-out bij opdracht. De problemen ontstaan bij zowel het intypen van mijn domeinnaam (www.tim-sterk.nl) als van mij IP (81.205.68.117). Er zitten op deze locatie meerdere PC's in het netwerk, alle PC's geven het zelfde probleem.

Gezien ik niet thuis ben kan ik niet testen of de server vanaf mijn interne netwerk te bereiken is, maar gezien de mail die ik ontvangen heb in de laatste dagen is wel een internetverbinding thuis. De verbinding heeft vanaf dezelfde computer op dezelfde locatie prima gewerkt.

Een tracert naar mijn server stopt bij de volgende hop: nl-asd-dc2-fsip-pe20.wxs.nl [213.75.1.6]

Verbinding maken met mijn site via Tor werkt ook niet.

Heeft iemand misschien een oplossing hiervoor?

Als ik nog wat vergeten ben of jullie hebben vragen. Zet het er maar onder :P

EDIT: Typo

You can't trust freedom when it's not in your hands.

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-03 19:40

nIghtorius

Poef!

www.tim-sterk.nl werkt iig bij mij ook niet. Dus lijkt erop dat deze site uit de lucht is.

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-03 11:37
ehhh misschien heeft de adsl er even uitgelegen en heeft de server nu een nieuw ip gekregen waardoor het oude ip adres nu misschien wel niet uitgegeven is aan een abo of uitkomt bij een andere gebruiker?

of heb jij de garantie van een fixed-ip?

een ping naar dat ip-adres resulteert in geen antwoord.

• tim86
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-02 05:30

tim86

Windows user detected

Topicstarter
Volgens mijn ISP is mijn IP adres niet gewijzigd, ga later vandaag nog even het thuisfront bellen om dit zeker te weten.

Hierbij nog de volledige tracert voor de mensen die dit willen zien:
Afbeeldingslocatie: http://img170.imageshack.us/my.php?image=tracertmg1.png

[ Voor 45% gewijzigd door tim86 op 13-08-2007 09:00 ]

You can't trust freedom when it's not in your hands.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 08:49

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

sorry hoor, maar hier kunnen we niets mee.
Begin eerst eens met fysiek naar die machine te kijken.
Een topic als 'Mijn PC is niet bereikbaar, maar wat er mis is weet ik niet omdat ik er niet bij ben' kunnen we niets mee.

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.